Креативні підходи до викладання англійської мови

Освітня програма: «Англійська мова та література (мова навчання англійська)»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Креативні підходи до викладання англійської мови
Код дисципліни
ВБ 1.03
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 3. Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості наукового дослідження в конкретній філологічній галузі. ПРН 27.1. Застосовувати методологічний апарат наукових досліджень з філології, методики організації науково-дослідницької роботи з філології студентів закладів вищої освіти. ПРН 31.1. Застосовувати технології навчання дисциплін філологічного циклу у закладах вищої освіти. ПРН 32.1. Навчати студентів використовувати навчальні стратегії у вивченні лінгвістичних дисциплін.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студенти мають опанувати дисципліни «Методика викладання і вивчення англійської мови як іноземної у закладах вищої освіти» і «Психологія вищої школи»; знати англійську мову на рівні не нижче В2 за шкалою CEFR, основні принципи та методи викладання англійської мови як іноземної; вміти ефективно використовувати англійську мову, складати розгорнуті плани-конспекти практичних занять; володіти елементарними навичками аналізу навчально-методичної літератури.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна спрямована на вивчення механізмів побудови навчальних занять із використанням сучасних методів викладання англійської мови як іноземної. Увагу зосереджено на формуванні умінь і навичок створення унікальних завдань із використання автентичних матеріалів, що сприятиме розкриттю фантазії, уяви, індивідуальності тих, хто навчається. Дисципліна передбачає практичне застосування набутих знань і вмінь.
Рекомендована та необхідна література
Cremin, T. (2015). Teaching English creatively. Routledge. Griffiths, C., & Tajeddin, Z. (2020). Lessons from good language teachers. CUP. Jones, R. H., & Richard, J. C. (2015). Creativity in language teaching: Perspectives from research and practice. Routledge. Maley, A. (2018). Alan Maley’s 50 creative activities pocket editions: Cambridge handbooks for language teachers. CUP. Maley, A., Kiss, T. (2018). Creativity and English language teaching: From inspiration to implementation. Palgrave Macmillan. McCallum, A. (2012). Creativity and learning in secondary English: Teaching for a creative classroom. A David Fluton Book. Melville, M., Spaventa, ‎L., & Langenheim, L. (2019). Towards the creative teaching of English. Routledge. Scrivener, J. (2011). Learning teaching: The essential guide to English language teaching. Macmillan Education. Thorpe, R. (2021). Teaching creative writing to second language learners. Routledge.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані навчальні заходи включають лекції, практичні заняття, самостійну роботу студента і передбачають: аналіз вправ відповідно до теми практичного заняття, розробку і презентацію авторських міні-вправ, дискусії та обговорення. Дисципліна викладається за допомогою методів активного та інтерактиного навчання, що передбачає залученість студентів до навчального процесу, допомагає розкрити їхній творчій потенціал.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – залік. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових форм оцінювання, якщо студенти набрали 60–100 балів. Студенти, які набрали менше 60 балів, мають написати підсумковий тест. Оцінювання здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. Обов’язковим для отримання заліку є розробка і презентація авторських міні-вправ.
Мова викладання
Англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології