Практичний курс другої іноземної мови

Освітня програма: Російська мова та переклад (для іноземців); мова навчання російська / Русский язык и перевод

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Практичний курс другої іноземної мови
Код дисципліни
ОК 27
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН3. Організовувати процес свого навчання й самоосвіти. поглядів тощо. ПРН12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їх взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН 23. Володіти другою іноземною мовою на рівні, який задовольняє комунікативні потреби в ситуаціях щоденного спілкування, пов’язаних із побутовою, навчальною, соціокультурною та суспільно-політичною сферами.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен успішно опанувати такі навчальні дисципліни: Початковий рівень іноземної мови та володіти англійською мовою на рівні A1 за шкалою CEFR.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування в студентів англомовної комунікативної компетенції як сукупності знань, умінь і навичок, що забезпечують ефективну міжкультурну комунікацію в усній і писемній формах; вивчення закономірностей виникнення, функціонування та розвитку англійської мови. Дисципліна передбачає вивчення граматики англійської мови за наступними категоріями: дієслівні часи; вивчення лексики відповідно до тематичного плану; вдосконалення навичок читання та аудіювання на матеріалі “живої” та імітації “живої” англійської мови; оснащення студентів комунікативним інструментарієм як для розуміння усного мовлення так і природної генерації усного мовлення за допомогою інтерактивних завдань, ігор та вправ на розуміння/розпізнавання/продукування необхідних елементів функціонального мовлення.
Рекомендована та необхідна література
1) Dooley J., Evans V. Grammarway 3 Newbury: Express Publishing, 2009. 269 р. 2) Evans V. Round-up 5 Newbury: Express Publishing, 2006. 211 р. 3) Christina Latham-Koenig. Clive Oxenden. Jerry Lambert. English File Intermediate Student’s book. 4th edition. Oxford University Press. 2019 4) Christina Latham-Koenig. Clive Oxenden. Jerry Lambert. English File Intermediate Workbook. 4th edition. Oxford University Press. 2019 5) Evans V., Dooley J. Upstream. Intermediate. Newbury: Express Publishing, 2010. 264 р. 6) Food. Навчальний посібник для студентів Інституту філології / Укл.: Гаврилюк О.О. К., 2019. 100 с. 7) Практикум з англійської мови “Topics in Use” для студентів II курсу Інституту філології та гуманітарних факультетів інших вузів. / Упоряд. Нечипорук О.О., Пастушенко О.М. Київ: ПЦ Інституту філології КНУ ім. Тараса Шевченка. 2005р. 128с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота. Методи навчання: комунікативні методи навчання, спрямовані на вироблення та закріплення навичок говоріння, аудіювання, читання та письма. Репродуктивний і продуктивний методи. Метод тренувальних вправ. Імітаційні (ігрові) методи: Дидактичні творчі ігри. Інтегративні методи: робота в парах. Самостійна робота з довідковою літературою.
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді, участь в обговоренні, письмові завдання, модульна контрольна робота. Конкретні критерії оцінювання наведено в робочій програмі навчальної дисципліни.
Мова викладання
російська