Частина 7 Практичний курс другої мови: функціонально-комунікативний рівень

Освітня програма: Новогрецька філологія та переклад і англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Частина 7 Практичний курс другої мови: функціонально-комунікативний рівень
Код дисципліни
НДД.03.07.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН9. Характеризувати діалектні та соціальні різновиди новогрецької та англійської мов, описувати соціолінгвальну ситуацію. ПРН10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН14. Використовувати новогрецьку та англійську мови в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя. ПРН15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Програма розрахована на студентів, які вивчали англійську мову протягом першого, другого та третього року навчання та мають відповідний рівень підготовки. Студент повинен знати: основні мовознавчі терміни;принципи аналізу мовного матеріалу;особливості семантики та функціонування одиниць усіх рівнів англійської мови;вміти:застосовувати лінгвістичний інструментарій на практиці;володіти елементарними навичками; добору, аналізу та інтерпретації мовленнєвих фактів;спілкування на лінгвістичні теми.Вона передбачає комплексне викладання мови: всі аспекти мови вивчаються паралельно з розвитком мовленнєвих навичок та вмінь і навчанням спілкуванню.
Зміст навчальної дисципліни
Метою дисципліни є подальше підвищення рівня володіння англійською мовою та розвиток навичок та вмінь, необхідних для майбутнього викладача англійської мови. Приділяється увага лексичному, граматичному та стилістичному аналізу тексту. Студенти продовжують закріплювати та розвивати навички систематизування, узагальнення лінгвістичних знань з програм теоретичних курсів та дисциплін за вибором. Значна увага приділяється системному характеру мовних явищ, взаємозв’язку лексики та граматики, стилістичним особливостям мовних одиниць, семантичним аспектам синтаксису, проблемам когерентності тексту. Навчання відбувається на засадах основних положень комунікативного підходу щодо вивчення іноземної мови з використанням автентичних матеріалів та моделюванням реальних комунікативних ситуацій. Навчання проводиться у вигляді практичних занять та самостійної роботи студентів. Завершується дисципліна іспитом наприкінці семестру.
Рекомендована та необхідна література
Eales F., Oakes S. Speakout Upper Intermediate Students’ Book. – Pearson. – 2015. Eales F., Oakes S., Harrison L. Speakout Upper Intermediate Workbook. – Pearson. – 2015. McCarthy M., O'Dell F. Vocabulary in Use Advanced. – CambridgeUniversity Press. – 2017. Thompson A. J., Martinet A. V. A Practical English Grammar. Oxford University Press, 2010. Thompson A. J., Martinet A. V. A Practical English Grammar Exercises 1, 2. Oxford University Press, 2009. Eastwood J. Oxford Practice Grammar. - Oxford University Press, 2014. Evans V. Grammarway 4. Student's Book. Hueber Max GmbH., 2005 Longman Dictionary of Contemporary English, 6th Edition. – Pearson Education ESL. – 2015.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи протягом семестру: • вправи, які виконуються у процесі самостійної роботи, творчі роботи; • проміжний контроль – письмові тести з чотирьох аспектів мовної компетенції; • відповідь на практичних заняттях
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: • максимальна кількість балів протягом семестру – 60 балів, • вправи, які виконуються у процесі самостійної роботи, творчі роботи: РН 1.1–1.3, 2.1–2.3, 3, 4 – 20 балів • проміжний контроль – письмові тести з чотирьох аспектів мовної компетенції: РН 1.1-1.3, 2.1, 2.3, 4 – 30 балів • відповідь на практичних заняттях: РН 1.1–4 – 10 балів (оцінюється залежно від повноти розкриття); підсумкове оцінювання у формі іспиту: • максимальна кількість балів на екзамені – 40 балів, • оцінюються РН 1.1–4 • іспит складається з трьох письмових завдань: 1) контрольний диктант; 2) контрольна з граматики, 3) контрольна з лексичного матеріалу; та усної частини: 1) лінгвістичний аналіз тексту; 2) теоретичне питання з граматики; 3) усна тема; умови допуску до підсумкового іспиту: Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 20 балів до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
Англійська, українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології