Укладання тестових завдань з турецької мови

Освітня програма: Турецька мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Укладання тестових завдань з турецької мови
Код дисципліни
двс 2.11.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
РН 7. Застосовувати міжнародні й національні стандарти та досвід у професійній діяльності. РН 22. Знати, розуміти і демонструвати здатність реалізовувати теоретичні й методичні засади навчання турецької мови і літератури та англійської мови в базовій середній школі. РН 23. Здатний до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості. РН 25. Здатний планувати освітній процес та прогнозувати його результати. РН 30.2. Застосовувати знання з укладання тестових завдань з турецької та англійської мов.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Здобувачі вищої освіти повинні успішно опанувати такі навчальні дисципліни: «Психологія (учнів середньої школи)», «Методика викладання української мови як іноземної», «Методика викладання іноземної мови в середній школі», «Методологічні засади та сучасні концепції навчання мов і літератур», «Інтерактивні методи навчання іноземної мови». знати: - основні положення психології та методики викладання; - основні категорії наукового апарату психології та методики викладання. вміти: - використовувати базові й професійно орієнтовані знання основ філології, історії, соціології й культурології; - застосовувати набуті знання на практиці. володіти елементарними навичками: - пізнавальної та професійної діяльності; - культури мислення, її загальних законів.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна носить теоретично-практичний характер і сприяє практичному формуванню у майбутніх вчителів тюркських мов і літератур досвіду, необхідного у їх майбутній професійній діяльності. Зміст цієї навчальної дисципліни, по-перше, забезпечує майбутніх спеціалістів знаннями теорії та практики конструювання тестів, особливостей застосування комп’ютерних технологій у тестуванні, правил складання тестових завдань, а також нормативних вимог використання тестових завдань в процесі контролю навчальних досягнень учнів середньої школи, по-друге, спонукає здобувачів вищої освіти до творчої діяльності в процесі теоретичного і практичного вивчення, а по-третє, дає можливість розширити поле діяльності майбутніх вчителів тюркських мов і літератур, застосувавши отримані знання і вміння. Заняття проводяться у формі лекцій та семінарських занять. Завершується дисципліна іспитом.
Рекомендована та необхідна література
1. Агрусті Г., Артемчук Л., Булах І., Вілмут Дж., Лукіна Т., Мруга М. Основи педагогічного оцінювання. Частина I. Теорія/Під заг. ред. І. Булах. К.: “Майстер клас”, 2006. – 113 с. 2. Булах І. Є. Кількісний аналіз результатів тестування. К.: ЦМК МОЗ України, 1994. 54 с. 3. Булах І. Є. Теорія комп’ютерного тестування. К.: ЦМК МОЗ України, 1994. 59 с. 4. Булах І. Є. Комп’ютерна діагностика навчальної успішності. К.: ЦМК МОЗ України, УДМУ, 1995. 221 с. 5. Булах І. Є. Історія розвитку та сучасний стан педагогічної тестології. К.: ЦМК МОЗ України, 1994. 21 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні заняття; практичні заняття; самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки, що складає 60% від загальної оцінки та оцінювання практичної підготовки, що складає 40% загальної оцінки. Оцінювання семестрової роботи: Модуль І: 1. Творчі та дослідницькі завдання (реферат): 3 - 5 балів. 2. Творчі та дослідницькі завдання (доповідь): 3 - 5 балів. 3. Відповіді на семінарських заняттях: 6 - 10 балів. 4. Модульна контрольна робота 1: 6 - 10 балів. Модуль ІІ: 1. Відповіді на семінарських заняттях: 9 - 15 балів. 2. Модульна контрольна робота 2: 9 - 15 балів. 3. Іспит: 24 - 40 балів.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології