Підготовка навчальних посібників з турецької мови

Освітня програма: Турецька мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Підготовка навчальних посібників з турецької мови
Код дисципліни
ДВС 2.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
7
Результати навчання
РН 3. Знати та розуміти принципи, форми, сучасні методи, методичні прийоми навчання предмета в закладах загальної середньої освіти (рівень базової середньої освіти). РН 22. Знати, розуміти і демонструвати здатність реалізовувати теоретичні й методичні засади навчання турецької мови і літератури та англійської мови в базовій середній школі РН 24. Здатний орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності РН 25. Здатний планувати освітній процес та прогнозувати його результати. РН 28.2. Здатний застосовувати знання з підготовки навчальних посібників з турецької мови
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основи методики викладання граматики турецької мови у середній школі. 2. Уміти формувати концепцію укладання навчальних посібників різнопланового формату, здійснювати тематичний аналіз та добирати текстові блоки, блоки вправ за принципом поступового ускладнення граматики і лексичного матеріалу; формулювати питання до текстів відповідно до професійної спрямованості мовлення; планувати і оцінювати власну дослідницьку діяльність, застосовувати інтерактивні і мультимедійні засоби. 3. Володіти елементарними навичками наукового дослідження, роботи з великими масивами інформації, критичного ставлення до аналізованих явищ; використання турецькомовних фахових інформаційних джерел; укладання посібників і галузевих словників; використання в пізнавальній і професійній діяльності базових й професійно профільованих знань основ філології, історії, економіки, соціології й культурології.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з 4 змістових модулів. Вивчаються основні поняття навчально-методичної літератури, види, структура кожного виду, вимоги до оформлення кожної з ланки структури, особливості утворення того чи іншого виду, практичні методи укладання навчально-методичної видань (НМВ). Дисципліна складається з шести змістових частин, які поєднують теоретичне обґрунтування підготовки НМЛ (робота над вимогами та особливостями підготовки навчальних посібників), практичні рекомендації щодо підготовки НМЛ (робота над формуванням компетенції складання вправ для НМЛ з турецької мови, вказівок) та самостійну роботу (удосконалення практичних навичок щодо укладання різноформатних навчальних посібників із турецької мови). Заняття проводяться у вигляді лекційних і практичних занять. Кожна змістова частина передбачає проведення дослідницького практикуму, мета якого полягає у закріпленні дослідницьких умінь студентів у процесі розв’язання задач практичного спрямування (моделювання проекту посібника). Завершується дисципліна іспитом, передбачено написання курсового проекту з цього предмету. Дисципліна передбачає 1 кредит практичної частини у вигляді підготовки І підрозділу навчального посібника для уроків турецької мови.
Рекомендована та необхідна література
1. Аніпко Н.П. Методика викладання предмета у вищій школі: підручник / ЧНУ ім. Юрія Федьковича. Чернівці: Рута, 2016. 183 с. 2. Жосан О. Е. Шкільна навчальна література: теорія і практика: довідник / О.Е. Жосан. Кіровоград : КЗ «КОІППО імені В. Сухомлинського»; Імекс-ЛТД, 2014. 156 с. 3. Загальні вимоги до змісту та оформлення навчальних посібників та навчально-методичної літератури: методичні рекомендації для викладачів на основі чинних нормативних документів / [уклад. Л.О. Котлова]. Житомир, 2014. 56 с. 4. Кобрій О. Формування змісту педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах України (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.): монографія / Ольга Кобрій; ДДПУ ім. Івана Франка. Дрогобич: РВВ ДДПУ ім. Івана Франка, 2012. 275 с. 5. Методика викладання предмета у вищій школі і Болонський процес: конспект лекцій / ЧНУ ім. Ю.Федьковича; [уклад. І.В. Кібич]. Чернівці: Рута, 2011. 55 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні заняття; практичні заняття; самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання (знання), що складає 40% від загальної оцінки, та оцінювання практичної підготовки – результати навчання, що складає 60% загальної оцінки. Оцінювання семестрової роботи: 1. Робота на семінарських заняттях: 12 - 24 бали. 2. Доповідь-аналіз пройдених тем, творчі завдання, презентація: 8 - 16 балів. 3. Модульна контрольна робота №1: 8 - 10 балів. 4. Модульна контрольна робота №2: 8 - 10 балів. 5. Іспит: 12 - 20 балів. 6. Захист курсової роботи: 12 - 20 балів.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Володимир Миколайович Підвойний
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології