Історія тюркських країн

Освітня програма: Турецька мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Історія тюркських країн
Код дисципліни
ННД.18.02.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
РН 1.Знати історичні етапи розвитку предметної області. РН 5. Оперувати базовими категоріями та поняттями спеціальності. РН 20. Забезпечувати діалог культур у процесі вивчення гагаузької мови і літератури та англійської мови, створювати умови для міжкультурної комунікації.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати головні історичні постаті й основні події з історії тюркських країн. 2. Вміти визначати результати та наслідки найважливіших подій історії тюркських країн. 3. Володіти елементарними навичками роботи з навчальною літературою.
Зміст навчальної дисципліни
Ознайомлення з історіографією тюркських країн. З’ясування етногенезу тюркських народів. Висвітлення суспільного ладу, політичного устрою й торгово-економічної діяльності тюркських країн. Характеристика основних етапів становлення та розвитку тюркських держав. Встановлення головних дійових осіб в історії тюркських держав. З’ясування місця тюркських народів і країн в політиці провідних держав світу. Висвітлення розвитку науки, освіти й культури тюркських народів, їх вплив на науку, освіту й культуру інших народів. Розкриття взаємовідносин тюркських народів з українським народом, а також “української політики” тюркських держав.
Рекомендована та необхідна література
1. Рубель В. А. Історія Середньовічного Сходу: Курс лекцій / В. А. Рубель. – К., 1997. 2. Рубель В. А. Нова історія Азії та Африки: Постсередньовічний Схід (XVIII – друга половина XIX ст.) / В. А. Рубель. – К., 2007. 3. Головченко В. І., Рубель В. А. Нова історія Азії та Африки: Колоніальний Схід (кінець XIX – друга третина XX ст.) / В. І. Головченко. – К., 2010. 4. Кримський Агатангел. Історія Туреччини: звідки почалася Османська держава, як вона зростала й розвивалася і як досягла апогею своєї слави й могутности / А. Кримський. – К.: Олір; Л.: [б.в.], 1996.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні заняття; семінарські заняття; самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи: 1. - Контрольна робота 1, (тест): 4 - 6 балів. - Контрольна робота 2 (тест): 4 - 6 балів. 2. - Реферат 1: 3 - 4 бали. - Реферат 2: 3 - 4 бали. 3. - Робота під час семінарських занять 1 ЗМ: 11 - 20 балів. - Робота під час семінарських занять 2 ЗМ: 11 - 20 балів. 4. Іспит: 24 - 40 балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра нової та новтньої історії зарубіжних країн
Історичний факультет