Комплексний підсумковий іспит з міжкультурної германістики (німецька мова)

Освітня програма: Міжкультурна германістика (німецька та англійська мови)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Комплексний підсумковий іспит з міжкультурної германістики (німецька мова)
Код дисципліни
ОК 15
Тип модуля
Екзаменаційна комісія
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН 2; ПРН 5; ПРН 6; ПРН 8; ПРН 10; ПРН 11; ПРН 12; ПРН 13; ПРН 14; ПРН 16. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне засвоєння навчальних дисциплін за освітньою програмою.
Зміст навчальної дисципліни
Комплексний підсумковий іспит з міжкультурної германістики (німецька мова) відбувається в усно-письмовій формі і має на меті встановити: 1) наявність у магістрантів знань з основних галузей філології (лінгвістики та літератури) та вмінь їх застосовувати для вирішення наукових та практичних завдань; 2) рівень володіння практичними навичками користування німецькою мовою, що складають набуту в процесі навчання міжкультурно- комунікативну компетенцію магістрантів; 3) ступінь володіння сукупністю сучасних методів і підходів до вивчення мови. Структура екзаменаційного білета визначається різними типами завдань теоретичного та практичного характеру за такими тематичними блоками: теоретичні питання з зарубіжної літератури та теоретичних мовних дисциплін; прагмакомунікативний аналіз тексту; письмовий переклад тексту німецькомовної статті (уривку) українською мовою.
Рекомендована та необхідна література
1. Кочан І. М. Українська наукова лексика: навч. посіб. Київ: Знання, 2013. 294 с. 2. Література. Теорія. Методологія / упор. і наук. ред. Д. Уліцької. Київ: ВД «Києво-Могилянська академія», 2006. 543 с. 3. Мазур О. В., Подвойська О. В., Радецька С. В. Основи наукових досліджень. Вінниця: Нова книга, 2013. 119 с. 4. Мілютіна К.Л., Максимов М.В. Психологія міжкультурної комунікації. Київ: ПАТ «Віпол», 2014. 256 с. 5. Материнська О. В. «Основи наукових досліджень»: конспект лекцій. Донецьк: ДонНУ, 2007. 60 с. 6. Материнська О. В. Завдання для самостійної роботи студентів з курсу «Основи наукових досліджень». Донецьк: ДонНУ, 2007. 30 с. 7. Мацько Л. І., Кравець Л. В. Культура української фахової мови: навч. посіб. Київ: ВЦ «Академія», 2007. 360 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Комплексний підсумковий іспит.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання відбувається за національною (5-бальною) та 100-бальною шкалою. Кожне завдання іспиту оцінюється максимально в 25 балів. Критерії оцінюванння кожного завдання іспиту наведені в програмі комплексного підсумкового іспиту.
Мова викладання
українська, німецька