Маркетинг нововведень

Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Менеджмент організацій і адміністрування"

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Маркетинг нововведень
Код дисципліни
ОК 1.10
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН1. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах. ПРН4. Обґрунтовувати та управляти проектами, генерувати підприємницькі ідеї. ПРН 6. ЗМати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень в непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність. ПРН20. Застосовувати інноваційний маркетинговий інструментарій в професійній діяльності організацій різних видів економічної діяльності.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курсів «Маркетинг», «Менеджмент», «Статистика для економістів», «Маркетингові дослідження», «Стратегічне управління», «Організація та управління нововведеннями». 2. Знання теоретичних основ макро- та мікроекономіки, психології, соціології, права, економічної теорії, фінансів, економіки підприємства. 3. Вміти розраховувати економічні та маркетингові показники, обробляти статистичні дані, аналізувати статистичну інформацію. 4. Володіти елементарними навичками: математичного моделювання, прогнозування, користування Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft PowerPoint.
Зміст навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. «Теоретичні засади маркетингу нововведень». У модулі вивчаються питання генези сучасної концепції маркетингу, трансформації концепції маркетингу в умовах постіндустріальної економіки та економіки сталого розвитку, концепції холістичного маркетингу, інноваційного маркетингу, латерального маркетингу, бренду роботодавця, поведінка споживачів на ринку нововведень, психографічне сегментування споживачів за стилем життя. Змістовий модуль 2. «Практичні аспекти маркетингу нововведень». У модулі розглядаються питання маркетингових досліджень в інноваційній діяльності підприємства, сегментування ринку нового продукту, прогнозування попиту на нововведення, експертної оцінки нововведень, розробки ринкових параметрів нововведення, бренд-менеджмент нових товарів.
Рекомендована та необхідна література
1. Фірсова С.Г. Маркетинг нововведень: дослідження, сегментування, прогнозування: Навчальній посібник. –– К.: Атіка, 2010. – 240 с. 2.Фірсова С.Г. Маркетинг нововведень: практикум. Навчальний посібник / С.Г. Фірсова. – Вінниця: ТОВ «Ніланд-ЛТД», 2017. – 152 с. 3.Principles of Marketing / P. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, J. Saunders. – [5th European edition]. – London : Prentice Hall / Pearson Education Limited, 2014. – 1020 p. 4. Mаrketіng 3.0 : Frоm Prоducts tо Custоmers tо the Humаn Spіrіt / P. Kоtler, H. Kаrtаjаyа, І. Setіаwаn. – JоnhWіley&Sоns. Іnc., Hоbоken, NewJersey, 2010. – 190 p. 5. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital Hardcover / P. Kоtler, H. Kаrtаjаyа, І. Setіаwаn. – JоnhWіley&Sоns. Іnc., 2016 – 210 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Проблемно-орієнтоване навчання: лекції, семінарські заняття, дискусія, розгляд практичних і ситуаційних завдань, проведення ділової гри, творчі індивідуальні завдання, консультації, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання студентів: (макс. балів 60 / мінім. балів 36) 1. Самостійна робота –підготовка та презентація 2-х індивідуальних завдань по 15 балів (РН 1.1; 1.2; 2.1; 2.2; 3.1-3.3; 4.1) – 30 балів / 18 балів; 2. Самостійна робота – розв’язування аналітично-розрахункових індивідуальних завдань (РН 1.3; 2.3-2.4; 3.2; 4.2; 4.3) – 30 балів / 18 балів. Підсумкове оцінювання у формі іспиту.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет