Управління місцевими програмами та проєктами

Освітня програма: Освітньо-наукова программа «Місцеве самоврядування»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби

Назва дисципліни
Управління місцевими програмами та проєктами
Код дисципліни
ОК.14
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати теоретико-методологічні основи та організаційні форми управління програмами та проєктами у публічній сфері; Знати етапи підготовки програм та основні методологічні кроки ідентифікації проєкту у публічному управлінні; Знати та передбачати правові, організаційні та соціальні наслідки при реалізації програм та проєктів органами місцевого самоврядування; Вміти виявляти та сформулювати проблему у публічному управлінні, мету та завдання її вирішення у процесі виконання програм та реалізації проєктів на місцевому рівні; Вміти визначати ресурсне забезпеченням тауправляти ризиками при виконанні програм та проєктів; Вміти розробляти проєкти програм як локальних нормативних документів та прєктні пропозиції з місцевого розвитку; Вміти запроваджувати моніторинг виконання та оцінки ефективності програм та проєктів; Здатність залучення громадськості до розробки і реалізації програм та проєктів у місцевому самоврядуванні
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні теоретичні та прикладні засади вироблення й аналізу публічної політики, управління проєктами та програмами у сфері місцевого самоврядування. 2. Вміти ініціювати, розробляти та організовувати впровадження програм та проєктів на різних рівнях публічного управління та адміністрування. 3. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та візуалізації статистичних, соціологічних та інших даних, роботи з нормативно-правовою базою, критичного та креативного мислення, генерування нових ідей, позитивного ставлення, бачення можливостей у проблемах.
Зміст навчальної дисципліни
Розкриваються теоретико-методологічні основи та організаційні форми управління програмами та проєктами на місцевому рівні, а саме: здатність виявляти потреби місцевого розвитку, знаходити проєктні рішення для реалізації програм розвитку громади, формулювати основні складові концепції проєкту, зокрема, визначати призначення, мету, продукт, очікувані результати, ідентифікувати заінтересовані сторони проєкту, визначати основні види діяльності за проєктом та етапи його реалізації, необхідні ресурси, ризики та фактори забезпечення сталості результатів проєкту, готувати проєктні пропозиції
Рекомендована та необхідна література
1. Берданова О. В., Бородін Є. І., Борщ Г. А. Місцеве самоврядування : Local Self-Government : підручник Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Київ : НАДУ, 2019. 672 с. 2. Децентралізація і формування політики регіонального розвитку в Україні : наук. доп. : О. В. Шевченко, В. В. Романова, Я. А. Жаліло; за наук. ред. Я. А. Жаліла : Нац. ін-т стратег. дослідж. Київ : НІСД, 2020.195 с. 3. Довгань Л.Є., Мохонько Г.А, Малик І.П «Управління проектами»: навчальний посібник / К.: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. 420 с. 4. Карпов В. А. Проектний аналіз : навч. посіб.; М-во освіти і науки України, Одес. нац. екон. ун-т. Київ : Кондор, 2019. 321 с. 5. Клєвцєвич Н. А. Управління інфраструктурними проектами : навч. посіб.; М-во освіти і науки України, Одес. нац. екон. ун-т. Київ : Кондор, 2017. 170 с. 6. Мостенська Т. Л., Мостенська Т. Г., Ралко О. С. Управління проектами : навч. посіб. / Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. Київ : Кондор, 2018. 591 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється у формах поточного та підсумкового контролів. Поточний контроль здійснюється під час проведення аудиторних занять і має на меті перевірку рівня підготовленості студентів до виконання запланованих видів навчальної діяльності у межах дисциплін, що вивчаються. При поточному контролі оцінюється: контрольні роботи, самостійні завдання, аналітичне завдання, презентації, активність роботи студента на практичних і семінарських заняттях, результати виконання індивідуальних завдань, що передбачені програмою самостійної роботи, якість підготовлених презентацій або тематичних повідомлень. Підсумковоий контроліь: залік.
Мова викладання
Українська