Теорія та практика розвитку курортів: географічні передумови, просторова організація

Освітня програма: Географія рекреації та туризму. Магістр.2022

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Теорія та практика розвитку курортів: географічні передумови, просторова організація
Код дисципліни
ОК.12
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Р01 Застосовувати набуті та володіти теоретичними знаннями й практичними навичками для дослідження природно- і суспільнотериторіальних систем на різних рівнях просторової організації та вміти аналізувати особливості природних та суспільних процесів у географічні оболонці Р06 Знати та застосовувати сучасні моделі та інформаційні технології для проведення досліджень і розробок у сфері географії, природокористування, міського та регіонального розвитку, зокрема, в галузі рекреації та туризму, рекреаційного природокористування. Р07. Володіти фахово-орієнтованими знаннями та навичками, брати участь у розробленні програм та стратегій міського та регіонального розвитку.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
знати- проблеми національного туристичного ринку курортів України та напрямки їх вирішення. Вміти- застосувати методику дослідження ринку туристичних послуг для його аналізу; визначити тип туристичного ринку; . Володіти елементарними навичками з пошуку, добору, обробки, представлення, аналізу та синтезу різнорідних даних, що характеризують діяльність суб’єктів туристичного ринку курортів і його стан
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна Теорія та практика розвитку курортів: географічні передумови, просторова організація -спрямована на вивченннясуб’єктивних чинників на формування туристичного попиту/пропозиції, особливостей видової та просторової організації ринку споживача туристичнихпослуг, характеристику специфіки функціонування ринку курортів пропозиції та його суб’єктів (глобального та національного рівнів); на опанування методології дослідження та оцінці практики функціонування ринку туристичних послуг, на знання та розуміння принципів та критеріїв типізації туристичних ринків, визначення моделей їх функціонування, закономірностей просторової організації туристичного процесу, який розглядається на макрорегіональному та національному рівнях.
Рекомендована та необхідна література
O.Lyubitseva, V.Kiptenko, M.Malska, M.Rutynskiy, Y.Zan`ko, Y.Zinko ХІІІ.Geography of Tourism of the Ukraine /Geography of Tourism of Central and Eastern Europe countries.| [ed.Jerzy Wyrzykowski, Krzysztof Widawski]/- Wroclaw, University of Wroclaw, Institute of Geography and Regional Development, Departament of Regional and Tourism Geography, 2012.-519s. 5. Гонтаржевська Л.І. Ринок туристичних послуг в Україні: навч.посібник.- Донецьк. Східний видав.дім, 2008.-180 с. 6. Портер М.Е. Стратегія конкуренції (Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів). Пер. З англ…- К., Основи, 1998.-390 с. 7. Сідоров М.В., Юрченко О.Є., Юрченко С.О. Україна на світовому ринку туристичних послуг: сучасний стан та перспективи розвитку: монографія.-Х., ХНУ ім.. В.Н.Каразіна, 2017.-256 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання виконання завдань семінарських робіт, модульна контрольна робота, екзамен
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Світлана Олександрівна Дем'яненко
Географії України
Географічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Географії України
Географічний факультет