Географічні основи сталого розвитку: збалансована рекреація та туризм

Освітня програма: Географія рекреації та туризму. Магістр.2022

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Географічні основи сталого розвитку: збалансована рекреація та туризм
Код дисципліни
ОК.8
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
Р04. Здійснювати дослідження з метою отримання нових знань, розроблення нових методів і процедур в географії та міждисциплінарних контекстах, зокрема, в галузі рекреації та туризму, рекреаційного природокористування. ПР11 Оцінювати можливі ризики, соціально-економічні та геоекологічні наслідки реалізації уавлінських рішень у сфері природокористування, міського та регіонального розвитку, зокрема, в галузі рекреації та туризму, рекреаційного природокористування. Р15. Самостійно оцінювати ключові тренди розвитку природно- і суспільно-географічних процесів для формування нових напрямів наукових досліджень, зокрема, в галузі рекреації та туризму, рекреаційного природокористування
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
. Успішне опанування курсів: International cooperation in the field of geographical education (Міжнародне співробітництво в сфері географічної освіти), Управління проектами та програмами в сфері географічної освіти. 2. Знання стратегічних напрямків розвитку освіти та науки на міжнародному, національному та рнгіональному рівнях. 3. Базові знання й навички аналізу, синтезу, роботи з іншомовною літературою, усних та письмових академічних комунікацій.
Зміст навчальної дисципліни
дисципліна розкриває характерні риси еволюційних підходів в змістовній суті та управлінні географічною освітою; становлення імперативу сталості та його інтеграції в географічну освіту для сприяння досягненню цілей сталого розвитку ; розвиває вміння й навички аналізу міжнародних практик сталого розвитку географічної освіти та дослідження інструментів з впровадження сталих практик в освітній простір в Україні.
Рекомендована та необхідна література
1. Національна парадигма сталого розвитку України / за заг. ред. академіка НАН України, д.т.н., проф., засл. діяча науки і техніки України Б. Є. Патона. – К.: Державна установа "Інститут економіки природокористування та сталого розвитку Національної академії наук України", 2012. – 72 с. 2. Національна доповідь «Цілі Сталого Розвитку: Україна» / Міністерство економічного розвитку і торгівлі України: SDGs_NationalReportUA_Web_1.pdf 3. Higher education in a globalized society. UNESCO Education Position Paper 2003. 4. HIGHER EDUCATION IN THE AGE OF GLOBALISATION: The need for a new regulatory framework for recognition, quality assurance and accreditation. Introductory Paper for the UNESCO Expert Meeting/Paris, 10-11 September 2001 5. Офіційний сайт міжнародного руху Слоу Фуд: https://www.slowfood.com
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання виконання завдань семінарських робіт, модульна контрольна робота, екзамен
Мова викладання
англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Географії України
Географічний факультет
Географії України
Географічний факультет