Професійна та корпоративна етика

Освітня програма: Географія рекреації та туризму. Магістр.2022

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Професійна та корпоративна етика
Код дисципліни
ОК.3
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Р02. Оцінювати результати власної роботи, демонструвати уміння працювати в команді на засадах безпеки, толерантності та розуміння морально-етичних цінностей та пріоритетів. Р07. Володіти фахово-орієнтованими знаннями та навичками,брати участь у розробленні програм та стратегій міського та регіонального розвитку, плануванні територій різного ієрархічного рівня та вміти застосовувати фахово-орієнтовані знання у професійній освітній діяльності. Р13. Здійснювати науково-педагогічну діяльність у закладах вищої освіти, знати методи та розробляти необхідне для цього навчальнометодичне та інформаційне забезпечення.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
До початку вивчення цього курсу студенти мають знати основні етапи розвитку етичної думки; методи філософських досліджень, методи психології та основні етико-філософські поняття та категорії. 2. Вміти збирати та інтерпретувати інформацію щодо дилемних проблем професійної та корпоративної етики в професійній діяльності; застосовувати основну методологію імперативно-ціннісних аспектів професійної практики 3. Володіти елементарними навичками наукового дослідження та інтегрованою інформацією наукового дослідження та управління інформацією;
Зміст навчальної дисципліни
На прикладі сценаріїв виробничих ситуацій в установах і організаціях природничих досліджень вміти прогнозувати ефективність виробничої діяльності та ймовірне виникнення і попередження проблемних ситуацій у випадках появи таких у групах вищої, середньої та нижньої ланки працівників. Застосовувати набуті знання для раціонального використання наявних виробничих ресурсів, вміти передбачати психологічні обстановки в непростих умовах польових експедиційних досліджень, в тому числі у віддалених районах та місцях з суворими кліматичними умовами, їх організації, постачання устаткування і матеріалів, проведення камеральних робіт та інших видів діяльності в колективах різко відмінного професійного та загального інтелекту.
Рекомендована та необхідна література
Аболіна Т.Г.,Нападиста В.Г., Рихліцька О.Д. Прикладна етика. Навч.посібник / За наук.ред. Панченко В.І.. – К.: «Центр учбової літератури», 2012. – Розділ 1. – С.7-40. Васянович Г.П. Педагогічна етика. К.2011 Етика. Естетика.: Навч.посібник / за наук. ред. Панченко В.І. – К.: «Центр учбової літератури», 2014 – Розділ 1 – С. 6-22. Ломачинська І.М., Рихліцька О.Д., Барна Н.В. Основи корпоративної культури.// Навч. посібник. -К.:2011.- 480с.  Муніч Н.В. Формування ландшафтознавчих понять у шкільній географічній освіті: Монографія. К., 2015. 300 с Пістун М.Д. Географія у моєму житті: Монографія. — К.: 2009. Професійна та корпоративна етика.//Навчальний посібник.-К.:ВПЦ «Київський університет», 2019.- 368 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання виконання завдань семінарських робіт, модульна контрольна робота, залік
Мова викладання
Українська