Рекреаційна географія: парадигми та вектори розвитку

Освітня програма: Географія рекреації та туризму. Магістр.2022

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Рекреаційна географія: парадигми та вектори розвитку
Код дисципліни
ОК.14
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
Р01 Застосовувати набуті та володіти теоретичними знаннями, вміти аналізувати особливості природних та суспільних процесів у географічні оболонці, зокрема, в галузі рекреації та туризму, рекреаційного природокористування Р08 Здійснювати дослідження природно- і суспільно-географічних проявів розвитку геосистем у складних і непередбачуваних умовах, прогнозувати їхній розвиток, аналізувати альтернативи, оцінювати ризики та ймовірні наслідки Р15. Самостійно оцінювати ключові тренди розвитку природно- і суспільно-географічних процесів
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) Успішне опанування дисциплінами з переліку обов’язкових компонент, зокрема «Суспільна географія (Human geography)», «Соціальна географія (Social geography)» тощо, та блоком дисциплін вільного вибору спеціалізації «Географія рекреації та туризму», освітньої програми «Економічна географія», освітнього рівня «Бакалавр», спеціальності 106 Географія, галузі знань 10 Природничі науки. 2) Знання і розуміння фахової географічної предметної області і професії. Здатність до використання у професійній діяльності існуючих загальних та спеціальних географічних теоретичних моделей та практик.
Зміст навчальної дисципліни
дана навчальна дисципліна присвячена поглибленому вивченню теоретико-методологічних основ дослідження геопросторової організації рекреаційної діяльності, зокрема базових парадигм, концепцій та наукових підходів що формують теорію рекреаційної географії. При вивченні дисципліни особлива увага звертається на формування важливих професійних компетенцій фахівця з рекреації – здатність планувати, проектувати, організовувати та здійснювати збалансовану рекреаційну та туристську діяльність.
Рекомендована та необхідна література
1. Любіцева О.О., Мальська М.П., Зінько Ю.В. Концептуальні засади географії рекреації і туризму. - Географія та туризм. 2011. №11. С.3-13. 2. Поколодна М.М. Рекреаційна географія. – Харків: ХНАМГ, 2012.- 275 с. 3. Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. - 463 с – 4. Туризмологія: концептуальні засади теорії туризму/ В.Федорченко, В.Пазенок, О. Кручек та ін. – К.: ВЦ «Академія», 2013.- 368 с. 5. Стеченко Д.М., Безуглий І.В. Інноваційна політика кластероутворення в рекреаційно-туристичній сфері України / Науковий вісник ЧДІЕУ. - № 2 (22), 2014 – с.9-
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання виконання завдань семінарських робіт, модульна контрольна робота, іспит
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Географії України
Географічний факультет
Географії України
Географічний факультет