Професійна та корпоративна етика_2 сем.

Освітня програма: Землеустрій та кадастр

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Професійна та корпоративна етика_2 сем.
Код дисципліни
ОК 2.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Використовувати усно і письмово технічну українську мову та вміти спілкуватися іноземною мовою (англійською) у колі фахівців з геодезії та землеустрою; ПРН 13. Здатність зберігати та примножувати моральні культурні наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. До початку вивчення цього курсу студенти мають знати основні етапи розвитку етичної думки; методи філософських досліджень, методи психології та основні етико-філософські поняття та категорії. 2. Вміти збирати та інтерпретувати інформацію щодо дилемних проблем професійної та корпоративної етики в професійній діяльності; застосовувати основну методологію імперативно-ціннісних аспектів професійної практики 3. Володіти елементарними навичками наукового дослідження та інтегрованою інформацією наукового дослідження та управління інформацією; критичного ставлення та прогнозування стосовно специфічних політичних, економічних, культурно-професійних подій; використання іншомовних фахових інформативних джерел.
Зміст навчальної дисципліни
дисципліна «Професійна та корпоративна етика» належить до переліку дисциплін ОК та викладається у ІІ семестрі магістратури Навчальна дисципліна послідовно розглядає особливості розвитку і становлення професійної та корпоративної етики та їх нагальність в сучасних професійних практиках. Визначається предмет, завдання, теоретичні основи, методології, основні напрямки професійної етики. З’ясовуються особливості вироблення та розвитку практичних вмінь та навичок прийняття рішень з етичної поведінки спеціалістів в дилемних ситуаціях професійної діяльності, а також ознайомлення з кодексами професійної етики. Розглядаються особливості оволодіння методами аналізу даних кодексів та їх удосконалення, напрацювання розуміння та переконання щодо слідування нормам професійної етики, як необхідної умови професійного розвитку. На прикладі сценаріїв виробничих ситуацій в установах і організаціях природничих досліджень вміти прогнозувати ефективність виробничої діяльності та ймовірне виникнення і попередження проблемних ситуацій у випадках появи таких у групах вищої, середньої та нижньої ланки працівників. Застосовувати набуті знання для раціонального використання наявних виробничих ресурсів, вміти передбачати психологічні обстановки в непростих умовах польових експедиційних досліджень, в тому числі у віддалених районах та місцях з суворими кліматичними умовами, їх організації, постачання устаткування і матеріалів, проведення камеральних робіт та інших видів діяльності в колективах різко відмінного професійного та загального інтелекту.
Рекомендована та необхідна література
1. Гьосле В. Практична філософія в сучасному світі. –К., 2003.-с.248 2. Етика. Естетика.: Навч.посібник / за наук. ред.Панченко В.І. – К.: «Центр учбової літератури», 2014 – Розділ 1 – С. 6-22. 3. Крушельницька О.В. Методологія та організація наукових досліджень. - Навчальнийпосібник - К.: Кондор, 2003. - 192 с. 4. Мороз С.А, Оноприенко В,І., Бортник С.Ю. Методология географической науки. - Киев: Издательство «Заповіт», 1997.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінари, письмова контрольна робота, усна доповідь, презентація самостійного дослідження, текст рекомендацій, ситуаційний аналіз, дискусії, есе, залік
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системоюECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання (знання1.1 – 1.6), що складає 40% від загальної оцінки та оцінювання практичної підготовки – результати навчання (вміння2.1-2.6); (комунікація3.1-3.3); (автономність та відповідальність4.1-4.3), що складає 60% загальної оцінки.
Мова викладання
Українська