Лабораторно-інструментальні методи діагностики в клініці внутрішніх хвороб

Освітня програма: Медицина (українська мова навчання)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Лабораторно-інструментальні методи діагностики в клініці внутрішніх хвороб
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 05. Збирати скарги, анамнез життя та захворювання, ... (за списком 4)... ПРН 07. Визначати необхідний режим праці та відпочинку при лікуванні хворих на захворювання в умовах закладу охорони здоров’я, вдома у хворого та на етапах медичної евакуації, в т.ч. у польових умовах, на підставі попереднього клінічного діагнозу, дотримуючись відповідних етичних та юридичних норм, шляхом прийняття обґрунтованого рішення за існуючими алгоритмами та стандартними схемами. ПРН 13. ... ПРН 27. ... ПРН 28. ... ПРН 29. ... ПРН 38. ...
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування та вміння самостійно застосовувати знання з навчальних дисциплін «Медична біологія», «Медична та біологічна фізика», «Медична інформатика», «Медична хімія», «Біологічна та біоорганічна хімія», «Анатомія людини», «Гістологія, цитологія та ембріологія», «Фізіологія», «Мікробіологія, вірусологія та імунологія», «Безпека життєдіяльності; основи біоетики та біобезпеки», «Патоморфологія», «Патофізіологія», «Фармакологія», «Пропедевтика внутрішньої медицини» для рішення конкретних науково-практичних задач; працювати з науковою та науково-методичною літературою. Володіння елементарними навичками системного аналізу
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Актуальні питання лабораторно-інструментальної діагностики в клініці внутрішніх хвороб» є складовою циклу підготовки фахівців освітнього рівня «Магістр» за освітньою програмою «Медицина». «Актуальні питання лабораторно-інструментальної діагностики в клініці внутрішніх хвороб» є вибірковою дисципліною, яка охоплює вивчення як лабораторних так й інструментальних методів обстеження та їх ефективність, адекватність об’єму та змісту методів для діагностики результативності відновлювальної терапії. Навчальна дисципліна «Актуальні питання лабораторно-інструментальної діагностики в клініці внутрішніх хвороб» навчає студентів методам клінічного, лабораторного, функціонального обстеження людини в умовах стану здоровя або патології, для оцінки впливу оздоровчих, профілактичних, лікувальних, реабілітаційних заходів та їх ефективності, визначення адекватності об’єму та змісту методів для діагностики, результативності рекреації, відновлювальної терапії тощо.
Рекомендована та необхідна література
Функціональна діагностика: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М.Ф.Хорошуха, В.П.Мурза, М.П.Пушкар. – К.: Університет «Україна», 2007. – 308 С. Методи променевої діагностики : навчальний посібник для студентів / уклад. Н. В.Туманська, О.Г.Нордіо, Т.М.Кічангіна. – Запоріжжя: [ЗДМУ], 2018. – 143 С. Функціональна та клініко-лабораторна діагностика: Збірник тестів /Дуло О.А. – Ужгород, 2017. – 142 С. (Електронна версія на кафедрі фізичної реабілітації УжНУ). Сиволап В.В. Фізичні методи обстеження хворого (пальпація,перкусія, аускультація) /В.В. Сиволап З.Ю. Григор’єва, О.І. Олійник Н.Ф. Авраменко, Л.О. Курілець, І.В. Лихасенко, С.В. Полівода, К.О. Познанська. Запоріжжя – 2015. – 62 С. Єпішин А.В. Пропедевтика внутрішніх хвороб з доглядом за терапевтичними хворими /А.В. Єпішин Тернопіль: Укрмедкнига, 2001. – 768 С. ISBN 966-7364-70-4
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, консультація, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Модульні контролі, оцінювання презентації / доповіді, оцінювання усних відповідей / доповнень, оцінювання виконання практичних завдань. Семестрове оцінювання (семестровий контроль) у формі заліку.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра Внутрішньої медицини
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”