Патологія репродуктивної системи

Освітня програма: БІОЛОГІЯ (бакалавр) ДЕННА

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Патологія репродуктивної системи
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР07. Володіти прийомами самоосвіти і самовдосконалення. Уміти проектувати траєкторію професійного росту й особис-того розвитку, застосовуючи набуті знання. ПР08. Знати та розуміти основні терміни, концепції, теорії і закони в галузі біологіч-них наук і на межі предметних галузей. ПР09. Дотримуватися положень біологічної етики, правил біологічної безпеки і біологічного захисту ПР12. Демонструвати знання будови, процесів життєдіяльності та функцій живих організмів, розуміти механізми регуляції фізіологічних функцій для підтримання гомеостазу біологічних систем. ПР19. Застосовувати у практичній діяльності методи визначення структурних та функціональних характеристик біологічних систем на різних рівнях організації.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1.Успішне опанування навчальних дисциплін "Загальна цитологія", "Молекулярна біологія", "Загальна гістологія", "Біологія індивідуального розвитку", "Анатомія та фізіологія людини". 2.Вміння самостійно застосовувати знання з цитології, гістології, молекулярної біології, біохімії, анатомії та ін. дисциплін для рішення конкретних науково-практичних задач; працювати з науковою та науково-методичною літературою. 3.Володіння елементарними навичками системного аналізу
Зміст навчальної дисципліни
"Патологія репродуктивної системи" – це прикладна галузь біології, що має завданням визначення різних типів патологічних змін у функціонуванні репродуктивної системи на різних рівнях її системної організації. Розглядаються основні групи патологічних станів жіночої і чоловічої репродуктивної системи -молекулярно-генетичні і хромосомні, інфекційні та запальні, ендокринні, проліферативні та пухлинні порушення. Аналізуються їх причини і механізми розвитку на молекулярно-генетичному, цитологічному, гістофізіологічному рівнях.
Рекомендована та необхідна література
1. Основи патології за Роббінсом: у 2 томах. Том 1 / Віней Кумар, Абул К. Аббас, Джон К. Астер; переклад 10-го англ. видання, 2019. 420 с. 2. Акушерство та гінекологія: У 4 т. — Т. 1: Акушерство: Нац. підручник для мед. ВНЗ ІV р. а. — 2-ге вид., випр. Затверджено МОЗ і МОН / За ред. В. М. Запорожана. — К., 2017. — 1032 с. 3. Гінекологічна ендокринологія. Клінічні лекції/І. Б. Манухін, Л. Г. Тумілович, М. А. Геворкян, Є. І. Манухіна. - 4-те вид. , перероб. та дод. - ГЕОТАР-Медіа, 2020. - 304 с. : іл. - (Серія "Бібліотека лікаря-фахівця"). – 304 с. (Серія "Бібліотека лікаря-спеціаліста") – ISBN 978-5-9704-5821-1. 4. Посібник з репродуктивної медицини. За ред. Б. Карра, Р. Блекуелла та Р. Азіза. Пров. з англ. - М.: "Практика", 2015. - 832 с. 5. Запорожан В.М., Міщенко В.П. Акушерська патологія: атлас, навчальний посібник. - Одеса:Одеський медуніверситет,2005.- 292 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: 1. Модульна контрольна робота 1 – РН 1.1 – 2.5 (блок Розділу 1) – 20 балів/ 10 балів 2. Модульна контрольна робота 2 – РН 1.1 – 2.5 (блок Розділу 2) – 20 балів/ 10 балів 4. Підготовка презентації / доповіді РН 4.1 – 20 балів / 10 балів - підсумкове оцінювання: у формі іспиту
Мова викладання
Українська