Цінові стратегії в міжнародному бізнесі

Освітня програма: Міжнародний бізнес (з обов’язковим вивченням двох іноземних мов)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Цінові стратегії в міжнародному бізнесі
Код дисципліни
ВБ 4.01.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати функції і основні принципи ринкового ціноутворення; методи формування і контролю цін; особливості ціноутворення в різних сферах економіки; організацію процесу формування цін у виробників і замовників; зарубіжний досвід формування та контролю цін.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання теоретичних основ економічної теорії, економіки фірми; вміння вивчати, оцінювати, аналізувати та узагальнювати основні напрями трансформації споживчих ринків з врахуванням світових та національних тенденцій розвитку; володіння елементарними навичками аналітичного дослідження та аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
ематичний план дисципліни: • Вступ до дисципліни. Особливості ціноутворення в сучасній системі міжнародного бізнесу • Цінова політика компанії та її важливість в діяльності компанії. • Стратегії ціноутворення в маркетингу. Етапи розробки цінової стратегії. Види базисних цінових стратегій. • Методологія ціноутворення. • Алгоритм розробки цінової стратегії компанії орієнтованої на споживача. • Цінова стратегія в системі стратегічного управління компанією. • Співвідношення ціни, витрат і доходів підприємства. • Методи прогнозування, планування та управління бізнесом в контексті ефективного ціноутворення.
Рекомендована та необхідна література
1. Андреева, Т. В. Цепочка создания стоимости продукта. Формирование и оценка эффективности / Т.В. Андреева. - М.: Инфра-М, РИОР, 2016. 2. Баздникин, А. С. Цены и ценообразование / А.С. Баздникин. - М.: Юрайт, 2016. - 332 c. 3. Закон о торговле в карикатурах и комментариях. - М.: ИД Retailer, 2016. - 188 c. 4. Зянько В.В. Фінанси підприємств: навч. посіб. Частина 1 / Зянько В.В., Фурик В.Г., Вальдшмідт І.М. - Вінниця:ВНТУ, 2016. - 126 с 5. Клепик, М. С. Увеличение продаж без особых материальных затрат. Клиентинг без бюджета / М.С. Клепик. - М.: Дашков и Ко, 2017. - 154 c.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Навчальна дисципліна «Цінові стратегії в міжнародному бізнесі» оцінюється за модульно-рейтинговою системою. Поточний контроль: оцінювання роботи на практичних заняттях та виконання самостійної роботи (презентація-доповідь); написання студентами модульних робіт. Поточний контроль: оцінювання роботи на семінарських і практичних заняттях; виконання самостійної роботи; написання студентами модульних контрольних робіт. Якщо впродовж семестру студент набрав менше 40 балів, то він вважається таким, що не виконав навчальний план і не допускається до заліку. Рекомендований мінімум, що допускає студента до заліку – 48 балів. Залік оцінюється максимально в 20 балів. За результатами семестру студент отримує максимально балів за підсумковою шкалою, яка складається з результатів двох модулів у семестрі та оцінки за залік.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра Міжнародного Бізнесу
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин