Нейромаркетинг у міжнародному бізнесі

Освітня програма: Міжнародний бізнес (з обов’язковим вивченням двох іноземних мов)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Нейромаркетинг у міжнародному бізнесі
Код дисципліни
ВБ.2.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати основні поняття нейромаркетингу, специфіку застосування нейромаркетингу, моделі оцінки и поведінки споживачів у контексті застосування нейромаркетингу, вміти формувати нейромаркетингові стратегії організації міжнародного ринку, вміти здійснювати контроль над застосуванням маркетингових технологій на міжнародному ринку, запроваджувати технології нейромаркетингу до роботи зі споживачами, відслідковувати особливості технологій нейромаркетингу на семінарське заняття тест, опитування, аргументація власної оцінки ступеня розвитку технологій нейромаркетингу, які використовуються міжнародними компаніями, аналізувати проблеми та стан застосування нейромаркетингу в окремих компаній, країн, регіонів та світу в цілому, аналізувати та пропонувати альтернативні і новітні форми нейромаркетингу на сучасному етапі
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання основ економічної теорії, макроекономіки, мікроекономіки, міжнародного менеджменту тощо; вміння аналізувати макро- та мікросередовище міжнародного бізнесу, володіння навичками аналітичного дослідження та аналізу, розуміти базис функціонування маркетингу на міжнародному та національному ринках, знати різновиди маркетингу.
Зміст навчальної дисципліни
Тематичний план дисципліни: 1. Суть нейромаркетингу. Мотиви, що закликають купувати. 2. Дзеркальні нейрони: встановлення зв'язку зі споживачем. 3. Нейромедіатор дофамін: як інстинкт самозбереження і соціальний статус стимулюють до покупки. 4. Асоціативні ряди та прихована реклама 5. Соматичні маркери: несвідоме керівництво емоційними образами при виборі товарів. 6. Запахи: використання ароматичного впливу в маркетингу. 7. Звукові образи: аудіобрендинг і фірмові звуки 8. Сила ритуалів: створення споживчих традицій.
Рекомендована та необхідна література
1. Актуальні проблеми міжнародних відносин: Збірник наукових праць / заг. ред. Вергун В.А., Расшивалов Д.П. – К.: ВАДЕКС, 2016. – 272с. 2. Міжнародний бізнес: підруч. для студ. вищ. навч. закладів / В. А. Вергун, 3. А. І. Кредісов та ін.. 3-е вид., доп. та перероб. – К. : ВАДЕКС, 2014. – 823 с. 4. Georges P. Neuromarketing in Action: How to Talk and Sell to the Brain / P. Georges, A. Bayle-Tourtoulou, M. Badoc., 2013. – 280 с. 5. Ethics and Neuromarketing / A.Thomas C, N. Pop, A. Iorga, C. Ducu,., 2017. 6. Cerf M. Consumer Neuroscience / M. Cerf, M. Garcia-Garcia, P. Kotler., 2017. – 368 с. 7. Bridger D. Decoding the Irrational Consumer: How to Commission, Run and Generate Insights from Neuromarketing Research (Marketing Science) / Darren Bridger., 2015. – 206 с. 8. Lindstrom M. Buyology: Truth and Lies About Why We Buy / Martin Lindstrom., 2010. – 272 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Поточний контроль: усні відповіді (до 30 балів), доповнення (до 5 балів), письмове завдання (до 5 балів), підсумкова модульна контрольна робота (до 40 балів). Формою підсумкового контролю є залік. Залік проводиться письмово. Відповідь студента на заліку оцінюється максимально в 20 балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра Міжнародного Бізнесу
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин