Бізнес-планування

Освітня програма: Міжнародний бізнес (з обов’язковим вивченням двох іноземних мов)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Бізнес-планування
Код дисципліни
ВБ.4.06.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати суть бізнес-планування; встановлення зв’язку компанії зі споживачем; основні компоненти бізнес-плану; особливості довгострокового і короткострокового планування. Вміти складати бізнес-план з урахуванням його ключових елементів; аналізувати перспективи даного бізнес-плану та шляхи його покращення; генерувати ідеї перспективних проєктів: аналізувати роботу конкурентів та знаходити свої конкурентні переваги.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання основ економічної теорії, макроекономіки, мікроекономіки, міжнародного менеджменту тощо; мати основне розуміння бізнес-процесів, вміння аналізувати макро- та мікросередовище міжнародного бізнесу, визначати та обґрунтовувати методи прийняття управлінських рішень, володіння навичками аналітичного дослідження та аналізу. Мати базові навички презентації та публічного виступу.
Зміст навчальної дисципліни
Тематичний план дисципліни: 1. Структура бізнес-плану відповідно до міжнародних стандартів бізнес-планування 2. Пошук ідеї для створення бізнесу. Найперспективніші ідеї для ведення бізнесу останніх років 3. Створення команди та розподіл обов’язків як пріоритетний елемент бізнес-планування 4. Вплив конкуренції на бізнес-планування. Визначення рівня конкурентоздатності. 5. Роль постачальників та посередників на всіх етапах ведення бізнесу 6. Основи бізнес-управління при розробці бізнес-плану. Консалтинг та делегування завдань на аутсорс у контексті бізнес-планування 7. Короткострокове та особисте планування як частина бізнес-планування 8. Створення іміджу власної торгової марки 9. Зміст глобалізації та регіоналізації в бізнес-плануванні. Роль сучасних інформаційних технологій у веденні бізнесу
Рекомендована та необхідна література
1. Актуальні проблеми міжнародних відносин: Збірник наукових праць / заг. ред. Вергун В.А., Расшивалов Д.П. – К.: ВАДЕКС, 2016. – 272с. 2. Міжнародний бізнес: підруч. для студ. вищ. навч. закладів / В. А. Вергун, А. І. Кредісов та ін.. 3-е вид., доп. та перероб. – К. : ВАДЕКС, 2014. – 823 с. 4. Abrams R. Successful Business Plan: Secrets & Strategies / Rhonda Abrams., 2010. – 425 с. – (Planning Shop). 5. Должанський І. Бізнес-план. Технологія розробки / І. Должанський, Т. Загорна., 2019. – 384 с. – (Центр навчальної літератури). 6. Македон В. Бізнес-планування / В'ячеслав Македон., 2009. – 236 с. – (Центр навчальної літератури). ., 2010. – 272 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Поточний контроль: усні відповіді (до 30 балів), доповнення (до 5 балів), письмове завдання (до 5 балів), підсумкова модульна контрольна робота (до 40 балів). Формою підсумкового контролю є залік. Залік проводиться письмово. Відповідь студента на заліку оцінюється максимально в 20 балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра Міжнародного Бізнесу
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин