Психологічні технології PR

Освітня програма: Практична психологія ОС магістр

Структурний підрозділ: Інститут післядипломної освіти

Назва дисципліни
Психологічні технології PR
Код дисципліни
ВКС 2.06
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
Знати основні сфери діяльності практичного психолога в сфері PR-комунікації етичні принципи використання PR-технологій в масовій комунікації головні підходи до аналізу соціально-психологічних феноменів в PR-комунікації психологічні технології та методи PR-комунікації методи проведення, обробки та інтерпретації результатів моніторингових досліджень в PR-комунікації Вміти збирати, аналізувати та пояснювати дослідницьку інформацію про ефективність в PR-комунікації адекватно застосовувати психологічні методи та технології в PR-комунікації розробляти дослідницьку документацію та дизайн моніторингових досліджень в сфері PR розробляти інструментарій для моніторингових досліджень в сфері PR використовувати базові та спеціальні психологічні методи, техніки та процедури в PR-комунікації
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати теоретичні основи, методологію та провідні напрями сучасної соціальної психології та психології масової поведінки. 2. Вміти аналізувати складні соціально-психологічні феномени, визначати впливи різних чинників на масову поведінку. 3. Володіти елементарними навичками використання стратегій та методів в прикладних соціально-психологічних дослідженнях
Зміст навчальної дисципліни
Тема 1. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ PR Тема 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ PR-КОМУНІКАЦІЇ Тема 3. ІНФОРМАЦІЙНІ КАМПАНІЇ ЯК ОСНОВА PR Тема 4. ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ PR В КОМЕРЦІЙНІЙ СФЕРІ Тема 5. ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ РЕПУТАЦІЄЮ Тема 6. ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ СОЦІАЛЬНОГО PR* Тема 7. ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПОЛІТИЧНОГО PR* Тема 8. ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ АНТИКРИЗОВОГО PR*
Рекомендована та необхідна література
1. Бебик В.М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшинз. – К., 2005. – 440 c. 3. Котлер Філіп., Лі Ненсі. Корпоративна соціальна відповідальність. – К.: Агенція «Стандарт», 2005. – 352 с. 5. Kruckeberg D., Stark K. PR and Community. NY – Praeger, 1988.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція.семі нарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Доповіді, тести, бліц-опитування, творчі завдання, презентації, аналіз Case Study, виконання розробки проекту прикладного психосеман-тичного дослідження Залік Мінімальний бал, який має бути отриманий студентом за відповідними формами контролю складає 36 балів. Максимальний бал, який може бути отриманий студентом за семестр складає 60 балів. Оцінка за передбачені форми поточного контролю сумарно не можуть перевищувати 60 балів. Підсумкове оцінювання: залік. Максимальна підсумкова оцінка з дисципліни - 100 балів. Студент може отримати на заліку максимально 40 балів, до яких додаються бали, отримані під час практичних (семінарських) занять. Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка, отримана під час заліку, не може бути меншою 24 балів. Шкала відповідності оцінок: зараховано - 90-100, зараховано - 75-89, зараховано - 60-74, не зараховано - 0-59.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Олег Петрович Соснюк
ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти