Актуальні проблеми сучасної загальної психології
Освітня програма: Практична психологія ОС магістр
Структурний підрозділ: Інститут післядипломної освіти
Назва дисципліни
Актуальні проблеми сучасної загальної психології
Код дисципліни
ОК.04
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати актуальні проблеми загальної психології, сучасні теоретичні підходи розуміння психічних станів, процесів, властивостей
Знати сучасне розуміння предмету, завдань, функцій, методології загальної психології
Знати актуальні питання вивчення особистості в загальній психології, сучасне розуміння чинників поведінки
Вміти досліджувати актуальні проблеми загальної психології
Вміти критично аналізувати та застосовувати у наукових дослідженнях сучасне розуміння психічних процесів, станів та властивостей
Вміти виокремлювати і систематизувати психологічні проблеми і тенденції функціонування особистості в сучасному світі
Демонструвати здатність здійснювати науковий пошук, аналіз, узагальнення та систематизацію знань про психічні процеси, стани, властивості із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій
Самостійно застосовувати набуті знання у ситуаціях надання психологічної допомоги
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати загальні закономірності функціонування людського організму, особливості психічної діяльності людини
2. Вміти оцінювати, аналізувати причини та наслідки впливу соціальних, економічних, інформаційних, культурних умов на особистість
3. Володіти елементарними навичками визначати, аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати
Зміст навчальної дисципліни
Частина 1. Пізнавальна сфера. Тема 1. Актуальні проблеми вивчення когнітивної сфери
Частина 2. Емоційно-вольова та спонукальна сфери
Тема 2. Актуальні проблеми вивчення емоційно-вольової сфери
Тема 3. Актуальні проблеми вивчення потребо-мотиваційної сфери
Рекомендована та необхідна література
1.Бондарчук О. І., Туриніна О. Л. Загальна психологія. — К.: Логос, 2004. — 140 с.
2. Максименко С. Д. Загальна психологія. — Вінниця: Нова книга, 2004. — 701 с.
3. Кириленко Т. С. Основи психології. – К., 2003.
4. М’ясоїд П. А. Загальна психологія. – К., 1998. – 479 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції,
семінарське
заняття,
самостійна
робота,
індивідуальні
завдання
Методи та критерії оцінювання
Участь у
семінарських
заняттях,
індивідуальні
завдання, підсумковий
тестовий контроль, іспит
Мінімальний бал, який має бути отриманий студентом за відповідними формами контролю складає 36 балів. Максимальний бал, який може бути отриманий студентом за семестр складає 60 балів. Оцінка за передбачені форми поточного оцінювання сумарно не можуть перевищувати 60 балів.
Підсумкове оцінювання: іспит. Максимальна підсумкова оцінка з дисципліни - 100 балів. Студент може отримати на іспиті максимально 40 балів, до яких додаються бали отримані студентом під час семінарських (практичних) занять. Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка за екзаменаційну роботу не може бути меншою 24 балів.
Шкала відповідності оцінок: відмінно - 90-100, добре - 75-89, задовільно - 60-74, незадовільно - 0-59 балів.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Наталія
Іванівна
Погорільська
ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти
Інститут післядипломної освіти
Олександр
Леонідович
Вакуленко
ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти
Інститут післядипломної освіти
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти
ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти