Бренд-менеджмент у міжнародному бізнесі

Освітня програма: Міжнародний бізнес (з обов’язковим вивченням двох іноземних мов)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Бренд-менеджмент у міжнародному бізнесі
Код дисципліни
ВБ2.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати загальнотеоретичні та методологічні основи бренд-менеджменту, поняття та ознаки нематеріальних активів, особливості фізіології і психології людського сприйняття, поняття та особливості нейромаркетингу, поняття та особливості класифікації брендів, принципи і інструменти бренд-менеджменту, механізми, методи та особливості управління брендами, поняття атрибутів бренда, суть, особливості та підходи до позиціонування брендів, поняття та зміст капіталу бренда, основні методи оцінки вартості бренда, специфіка, принципи та методи бренд-комунікацій, поняття ребрендингу, рестайлінгу, редизайну, ренеймінгу, поняття та особливості географічного брендингу, поняття та завдання брендингу особистості. Вміти аналізувати сучасні детермінанти та тенденції розвитку міжнародних та національних брендів
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання теоретичних основ маркетингу, статистики, фінансового менеджменту володіння елементарними навичками пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел
Зміст навчальної дисципліни
Тематичний план дисципліни: 1. Економічна сутність і роль бренда 2. Методи оцінки вартості бренда 3. Методи та інструменти позиціонування брендів 4. Моделі управління брендами 5. Особливості становлення та розвитку деяких видів брендингу
Рекомендована та необхідна література
1. Аакер Д. Создание сильных брендов / Д. Аакер; пер. с англ. − 2-е изд. − М. : Издательский дом Гребенникова, 2008. − 440 с. 2. Аакер Д. Стратегия управления портфелем брендов / Д. Аакер; пер. Т. В. Виноградовой; под. ред. и с предисл. С. Г. Божук. – М. : Эксмо, 2008. – 320 с. 3. Келлер К. Стратегический бренд-менеджмент: создание, оценка и управление марочным капиталом / К. Келлер; пер. с англ. − 2-е изд. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. 4. Райс Э. Позиционирование. Битва за узнаваемость / Эл Райс, Дж. Траут. – СПб : Питер, 2005. – С. 272. 5. Міжнародний бізнес: підручник. / за ред. проф. В.А. Вергуна. – К.: ВАДЕКС, 2014. – 810с. 6. Шарп Б. Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи – 2-е вид. – К.: Наш формат, 2020. – 240 с. 7. Крикун В.А., Мазуренко В.П. Розвиток брендів банківських установ в умовах асиметрії світогосподарських процесів. К.: ВПЦ «Київський університет», 2014, 318 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за модульно - рейтинговою системою. Завершується дисципліна – заліком. Робота на семінарах (усні відповіді та доповнення) оцінюються максимально в 10 балів за семінар. Звіт щодо самостійної роботи студентів над окремими темами подається у формі презентацій або кейсових завдань, кожна з яких оцінюється максимально в 2 бали. Обов’язковим для заліку є участь студентів у виконанні персонального або групового творчого аналітичного проєкту, передбаченого Робочою навчальною програмою, яка оцінюється максимально в 30 балів. Для приведення фінальної кількості балів, отриманих студентом протягом семестру до шкали відповідності модульно-рейтингової системи, сума балів, отриманих за семінарські заняття зважується на коефіцієнт 0,5.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра Міжнародного Бізнесу
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин