Підсумковий іспит з іноземної мови
Освітня програма: Фольклористика, міжкультурна комунікація, іноземна мова
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Підсумковий іспит з іноземної мови
Код дисципліни
ОК 19
Тип модуля
Екзаменаційна комісія
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН 2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати своїх досліджень державною та іноземною мовами. ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації. ПРН10. Демонструвати поглиблені знання з фольклористики, міжкультурної комунікації та іноземної мови. ПРН12. Дотримуватися правил академічної доброчесності. ПРН14.Створювати, аналізувати й редагувати тексти різних стилів та жанрів у науковому фольклористичному дискурсі.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен успішно опанувати такі навчальні дисципліни: «Практика англійської мови», «Комунікативні стратегії іноземної (англійської) мови», «Сучасний культурний простір (за мовним спрямуванням)», та
знати:
• основні мовознавчі поняття;
• принципи аналізу мовного матеріалу;
• особливості семантики, будови та функціонування одиниць усіх рівнів англійської мови;
вміти:
• застосовувати лінгвістичний інструментарій на практиці;
володіти елементарними навичками
• добору, аналізу та інтерпретації мовленнєвих фактів;
• спілкування на лінгвістичні теми.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – оцінювання глибоких фахових знань іноземної мови для здійснення перекладу вільної фахової комунікації та викладання англійської мови. Підсумковий іспит є комплексною формою контролю і державною атестацією випускників-магістрів Навчально-наукового інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Атестація здійснюється на підставі оцінки рівня професійних знань, умінь та навичок випускників, що передбачено освітньо-кваліфікаційними характеристиками фахівців з відповідного напряму підготовки, спеціальності, спеціалізації. Комплексний державний екзамен з англійської мови складається з трьох етапів, які відображені відповідними завданнями в екзаменаційному білеті.
Рекомендована та необхідна література
Crystal D. English as a Global Language/ David Crystal. 2nd ed. Cambridge : Cambridge University Press, 2010. 229 p.
Hudson R. An Introduction to Word Grammar/ Richard Hudson. Cambridge : Cambridge University Press, 2010. 348 p.
Lehtonen M. The Cultural Analysis of Texts. London : SAGA Publications Ltd, 2000.184 p.
The Cambridge Handbook of Sociolinguistics / ed. by Rajend Mesthrie. Cambridge : Cambridge University Press, 2011. 544 p.
Алєксєєва І.О., Каптюрова О.В. Практикум з теоретико-практичного курсу англійської мови для студентів-магістрів. Київ, 2014. 207с.
Боцман А. В. Text Linguistics : навч. Посібник. Київ, 2012.109 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
● максимальна кількість балів на іспиті – 100 балів,
● оцінюються РН 1.1–4.1
● іспит складається з трьох завдань; 1) письмове анотування англійською мовою англомовного філологічного тексту (4000 друкованих знаків); 2) усна відповідь на теоретичне питання; 3) усна співбесіда за темою магістерської роботи.
Методи та критерії оцінювання
Завдання 1. Письмове анотування - максимально 35 балів
Завдання 2. Теоретичне питання – максимально 30 балів
Завдання 3. Бесіда за темою магістерської роботи – максимально 35 балів
Мова викладання
Англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Олена
Вячеславівна
Каптюрова
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології