Підсумковий іспит з фольклористики та міжкультурної комунікації

Освітня програма: Фольклористика, міжкультурна комунікація, іноземна мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Підсумковий іспит з фольклористики та міжкультурної комунікації
Код дисципліни
ОК 18
Тип модуля
Екзаменаційна комісія
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН 2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати своїх досліджень державною та іноземною мовами. ПРН 7. Аналізувати, порівнювати і класифікувати різні напрямки і школи у фолПРН 8. Оцінювати історичні надбання та новітні досягнення філологічної науки, зокрема фольклористики. ПРН 9. Характеризувати теоретичні та практичні аспекти в галузі філології (фольклористики). ПРН 10. Демонструвати поглиблені знання з фольклористики, міжкультурної комунікації та іноземної мови. ПРН 11. Здійснювати науковий аналіз фольклорного матеріалу, інтерпретувати та структурувати його з урахуванням класичних і новітніх методологічних принципів, формулювати узагальнення на основі самостійно опрацьованих даних. ПРН 12, ПРН 13. Див. Опис програмиьклористиці.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
До складання підсумкового іспиту студенти повинні успішно опанувати навчальні дисципліни обов’язкового блоку та одного з вибіркових блоків, знати основні теоретичні положення у галузі фольклористики та міжкультурної комунікації Уміти застосовувати на практиці набуті у процесі навчання знання. Володіти навичками науково-дослідницького пошуку; компаративного аналізу, методикою вільної фахової комунікації
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – оцінювання рівня теоретичної та практичної підготовки випускника в галузі філології (фольклористики, міжкультурної комунікації), готового до здійснення самостійної фахової діяльності. Анотація. Комплексний підсумковий іспит з фольклористики та міжкультурної комунікації відбувається в усно-письмовій формі і спрямований на перевірку глибоких теоретичних знань з фольклору, фольклористики та міжкультурної комунікації. Структура екзаменаційного білета визначається різними типами завдань теоретичного та практичного характеру за такими тематичними блоками: теоретичні питання із сучасного фольклористичного дискурсу та міжкультурної комунікації; комплексний аналіз фольклорного зразка. За структурою екзаменаційного білета кожен тип завдання оцінюється чітко визначеною кількістю балів, що в сумі складає максимально 100 балів.
Рекомендована та необхідна література
1. Білецький Л. Основи української літературно-наукової критики. Київ, 1998. 2. Гарасим Я. Національна самобутність естетики українського пісенного фольклору: Монографія. Львів: НВФ «Українські технології», 2010. 376 с. 3. Грищенко І. Міжетнічні стосунки в українських народних казках / [упор., передмова, приміт., словник І. Грищенко] / Ірина Грищенко.Київ : Миронівська друкарня, 2009. 252 с. 4. Давидюк В. Первісна міфологія українського фольклору / Ін-т культурної антропології. 2-ге видання, доп. й перероб. Луцьк: Волинська обласна друкарня, 2005. 310 с. 5. Дмитренко М. Українська фольклористика: проблеми методології / ІМФЕ ім. М. Т. Рильського НАН України. Київ: ПАЛИВОДА А. В., 2015. 364 с. 6. Дунаєвська Л.Ф. Українська народна проза (легенда, казка). Еволюція епічних традицій. Київ, 1997.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
підсумкове оцінювання у формі іспиту: ● максимальна кількість балів на іспиті – 100 балів, ● оцінюються результати навчання ● форма іспиту усно-письмова ● екзаменаційний білет складається з трьох питань: 1) теоретичні питання із сучасного фольклористичного дискурсу; 3) питання із міжкультурної комунікації
Методи та критерії оцінювання
Іспит проходить в усно-письмовій формі в Екзаменаційній комісії. Структура завдання: студент дає відповідь на один білет, який містить два теоретичні питання з фольклористики і одне – з міжкультурної комунікації.
Мова викладання
Українська