Іноземна мова (4 семестр)

Освітня програма: Фольклористика, українська мова і література та іноземна мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Іноземна мова (4 семестр)
Код дисципліни
ННД.15
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземною мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію мов і літератури, що вивчаються, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та іноземною (іноземними) мовами. ПРН 12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН 14. Використовувати мови, що вивчаються, в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: - правила фонетичного оформлення висловлювань різних типів (діалог, монолог) у відповідності до ситуації міжкультурного спілкування; - специфіку морфологічної організації сучасної англійської мови; - функціонально-стильових норми вживання лексичних одиниць синонімічного ряду, ідіом, висловів у відповідності до ситуації міжкультурного спілкування; - особливості англійської мови як цілісної системи. 2. Уміти: - продукувати монологічні висловлювання, дотримуючись законів жанру та стилю; - відтворювати зміст прочитаного та висловлювати власну думку, надавати їй аргументації; - вільно оперувати граматичними одиницями та добирати їх в усному та писемному мовленні задля досягнення комунікативної мети висловлювання.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна (комунікативний рівень В2) покликана сформувати у студентів комунікативну, лінгвістичну і соціокультурну компетентності; позитивне ставлення до оволодіння як мовою, так і культурою англомовного світу; усвідомлення функцій іноземної мови в навчальному процесі та в суспільстві; подавати знання про культуру, історію, реалії та традиції країни, мова якої вивчається, розвивати уміння використовувати в разі необхідності різноманітні стратегії для задоволення дидактичних потреб (працювати з посібником, підручником, словником, довідковою літературою, мультимедійними засобами тощо); розвивати у студентів здатність до самооцінки і самовдосконалення. Дисципліна складається з 4 змістових модулів.
Рекомендована та необхідна література
1. Clandfield L., Jeffries A. Global Upper-Intermediate Coursebook with Class CDs. London: Macmillan Publishers Limited, 2012. 166 p. 2. Campbell R., Tennant A. Global Upper-Intermediate Workbook with key. London: Macmillan Publishers Limited, 2012. 102 p. 3. Dooley J., Evans V. Grammarway 4. Newbury: Express Publishing, 1999. 278 p. 4. Foley M., Hall D. Advanced Learner’s Grammar. Harlow: Pearson Education Limited, 2003. 484 p. 5. Hughes R. Exploring Grammar in Writing. Cambridge: Cambridge University Press, 2006. 168 p. 6. Watkins F. Global Upper-Intermediate Teacher’s book with Teacher’s Resourse Disc. London: Macmillan Publishers Limited, 2012. 165 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Упродовж семестру із відповідних тем проводяться практичні заняття, на яких здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт та форм контролю, описаних у робочій програмі. Використовується комунікативна методика навчання.
Методи та критерії оцінювання
Упродовж семестру на практичних заняттях здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт та форми контролю, описаних у робочій програмі. Результуючий бал за поточну успішність під час семестру обраховується за принципом середнього арифметичного показника успішності за усіма видами оцінюваних поточних завдань (робота під час практичних занять + модульні роботи + самостійна робота). Отриманий бал множиться на 6.
Мова викладання
Англійська