Підсумковий іспит з культурної антропології

Освітня програма: Культурна антропологія з фаховим вивченням іноземної мови

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Підсумковий іспит з культурної антропології
Код дисципліни
ОК.18
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН 1. Розуміти специфіку та особливості реалізації культурних ідей, образів та смислів, а також критично оцінювати можливості їхньої інтерпретації для розв’язання суспільно-значимих проблем. ПРН 2. Аналізувати текстові та візуальні джерела інформації щодо культурних явищ та процесів, верифікувати інформацію у відповідності до професійних задач. ПРН 6. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення професійних питань, презентації результатів досліджень та проектів. ПРН 7. Оцінювати історичні здобутки та новітні досягнення культурології
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
До початку вивчення цієї дисципліни студенти повинні: • успішно опанувати дисципліни культурологічного та етнокультурологічного спрямування блоку обов’язкових та дисциплін прикладного характеру одного з вибіркових блоків; • уміти застосовувати здобуті знання на практиці; • володіти навичками науково-дослідницького пошуку; компаративного аналізу, методикою вільної фахової комунікації.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – оцінювання рівня теоретичної та практичної підготовки випускника в галузі культурної антропології, готового до здійснення самостійної фахової діяльності
Рекомендована та необхідна література
1. Бітаєв В.А., Шульгіна В.Д., Шман С.Ю. Методичні засади експертного дослідження культурних цінностей [навч.-метод. посібник]. К.: НАКККІМ, 2010. 128 с. 2. Волкова П. Повна історія мистецтва. Спадщина епох.Київ : АСТ, 2019. 512 с. 3. Греченко В.А., Чорний І.В., Кушнерук В.А., Режко В.А. Історія світової та української культури : підручник. Київ : Літера ЛТД, 2006. 480 с. 4. Індутний В.В. Оцінка пам’яток культури. К.: СПД Моляр С.В., 2009. 537 с. 5. Культурологія: підручник для студентів вищих навчальних закладів / кол. авторів; за ред. А. Є. Конверського. Харків: Фоліо, 2013. 863 с. 6. Кордон М.В. Українська та зарубіжна культура. Київ:Центр навчальної літератури, 2019. 584 с. 7. Левчук Л. Історія світової культури. Київ: Центр навчальної літератури, 2019. 398 с. 8. Множинська Р.В. Українська та зарубіжна культура: навч. посіб. Київ : КНУТД, 2018. 396 с. 9. Полікарпов В. С. Лекції з історії світової культури. Навч. посібник. Київ, «Знання», 2006 р. 359 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Методи: самостійна робота/виробнича практика Заходи: підготовка етнокультурного проєкту, робота у веб-семінарі, звіт
Методи та критерії оцінювання
Підсумкове оцінювання у формі іспиту: максимальна кількість балів на іспиті – 100 балів, оцінюються РН 1.1–4.1; форма іспиту усно-письмова екзаменаційний білет складається з трьох питань: 1) теоретичн питання з культурної антропології; 2) історико-теоретичні питання з сучасного етнокультурологічного дискурсу; 3) комплексний аналіз вербального/паравербального фольклорного зразка в кросс-культурній перспективі
Мова викладання
Українська мова