Тендеції розвитку світового літературного процесу

Освітня програма: Кримськотатарська мова і література, англійська мова та переклад

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Тендеції розвитку світового літературного процесу
Код дисципліни
ННД.18.03
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема з фахової літератури та електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН 3. Організовувати процес свого навчання й самоосвіти. ПРН 4. Розуміти фундаментальні принципи буття людини, природи, суспільства. ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію турецької й англійської мов та літератур і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 13. Аналізувати й інтерпретувати твори української та зарубіжної художньої літератури й усної народної творчості, визначати їхню специфіку й місце в літературному процесі (відповідно до обраної спеціалізації).
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курсу: «Антична література». 2. Знання теоретичних основ: літературознавства, античної літератури, шкільної програми із зарубіжної літератури. 3. Володіння базовим інструментарієм аналізу художнього тексту. 4.Уміння: здійснювати базовий літературознавчий аналіз художнього тексту, розрізняти літературні епохи, напрями, стилі та явища.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Тенденції розвитку світового літературного процесу» – семестрова дисципліна розрахована на 2 кредити ЕСТS, У межах дисципліни увага зосереджена на тенденціях світового літературного процесу від Середньовіччя до початку ХХІ століття, зокрема до курсу залучено тексти з історії зарубіжної літератури різних епох, які дотичні до сходознавчої історії, тематики та проблематики.
Рекомендована та необхідна література
1. Зубрицька М. (ред.) Антологія світової літературно-критичної думки ХХ ст. – Л.: Літопис, 1996. https://chtyvo.org.ua/authors/Zubrytska_Mariia/Antolohiia_svitovoi_literaturno-krytychnoi_dumky_XX_st/ 2. Канова Г.О., Кобчінська О.І. Тенденції розвитку світового літературного процесу: методичні рекомендації до курсу для студентів спеціальності 035 Філологія (східні мови та літератури (переклад включно)). – К.: Київський університет, 2022. – 53 с. – https://drive.google.com/file/d/1jX8fZUHVeuG5khLg3DtKRCC-8rHmto8e/view 3. Література західноєвропейського середньовіччя. – Вінниця, 2003. https://chtyvo.org.ua/authors/Vysotska_Nataliia/Literatura_zakhidnoievropeiskoho_serednovichchia/
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Відповідь на семінарському занятті, виконання творчих есеїв, виконання модульних контрольних тестів.
Методи та критерії оцінювання
Упродовж семестру із відповідних тем проводяться лекційні та семінарські заняття, на яких здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт та форми контролю, описаних у п. 7.1. Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів, не допускаються до складання іспиту. Для студентів, які упродовж семестру не досягли мінімального рівня оцінки, наприкінці семестру проводиться підсумкова семестрова контрольна робота. Робота розрахована на виконання завдань теоретичного і практичного спрямування. Максимальна оцінка за додаткові форми оцінювання не може перевищувати 40% максимальної підсумкової суми балів за семестр – 24 бали. Семестрову підсумкову оцінку формують бали, отримані студентом упродовж семестру та бали, отримані на іспиті, при цьому розподіл здійснюється за таким алгоритмом: 60 балів (60%) – семестровий контроль і 40 балів (40%) – іспит).
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра зарубіжної літератури
Навчально-науковий інститут філології