Психологія саморозвитку

Освітня програма: Практична психологія ОС магістр

Структурний підрозділ: Інститут післядипломної освіти

Назва дисципліни
Психологія саморозвитку
Код дисципліни
ВКС 1.06
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
знати основні категорії та поняття психології саморозвитку; знати головні теоретичні напрямки у сучасній психології саморозвитку; вміти самостійно збирати та критично опрацьовувати, аналізувати та узагальнювати інформацію з психології саморозвитку; вміти генерувати нові ідеї емпіричних досліджень у психології саморозвитку; комунікувати про застосування надійного та валідного психологічного інструментарію для проведення емпіричного дослідження в психології саморозвитку; самостійно планувати, організовувати та здійснювати психологічне дослідження в психології саморозвитку.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основні поняття наукової психології (психіка, свідомість, поведінка, психічні процеси тощо) та психології розвитку (розвиток, етапи розвитку, зона найближчого розвитку). 2. Вміти знаходити, критично оцінювати, обирати та узагальнювати наукові джерела. 3. Володіти елементарними навичками пошуку, обробки та аналізу інформації, використання інформаційних і комунікаційних технологій
Зміст навчальної дисципліни
Тема 1. Гедоністичне щастя: Е. Дінер, Д. Майєрс, Р. Бісвас-Дінер. Тема 2. Евдемонічне благополуччя: Е. Десі, Р. Райан, К. Ріфф. Тема 3. Сильні сторони і чесноти особистості: М. Селігман і К. Петерсон. Тема 4. Розвиток дорослих: Е. Еріксон, Л. Колберг, Дж. Льовінджер, С. Кук-Гройтер. Тема 5. Трансперсональні та інтегральні теорії розвитку: К. Уїлбер і спіральна динаміка. Тема 6. Дорослий розвиток: Дж. Фоулер, Ж. Сіно, Р. Кіган. Комерціалізація підходів до дорослого розвитку. Тема 7. Становлення особистості, індивідуація та самість за К. Юнгом. Тема 8. Ситуація людини, екзистенційні дихотомії та продуктивна життєва орієнтація за Е. Фроммом. Тема 9. Особистість що самоактуалізується за А. Маслоу. Тема 10. Пікові переживання та трансперсональний досвід (А. Маслоу, Е. Сутіч, трансперсональна психологія).
Рекомендована та необхідна література
1. Вілбер К. Коротка історія всього / Кен Вілбер; пер. з. англ. М. Климчука. — Львів: «Terra Incognita», 2020. 2. Франкл В. Людина в пошуках справжнього сенсу. Психолог у концтаборі. К.: «Клуб сімейного дозвілля», 2020.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція,семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Модульні контрольні роботи, опитування, виконання самостійних робіт Мінімальний бал, який має бути отриманий студентом за відповідними формами контролю складає 36 балів. Максимальний бал, який може бути отриманий студентом за семестр складає 60 балів. Оцінка за передбачені форми поточного оцінювання сумарно не можуть перевищувати 60 балів. Підсумкове оцінювання: іспит. Максимальна підсумкова оцінка з дисципліни - 100 балів. Студент може отримати на іспиті максимально 40 балів, до яких додаються бали отримані студентом під час семінарських (практичних) занять. Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка за екзаменаційну роботу не може бути меншою 24 балів. Шкала відповідності оцінок: відмінно - 90-100, добре - 75-89, задовільно - 60-74, незадовільно - 0-59 балів
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Ілля Ігорович Ягіяєв
ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти