Стилістика першої іноземної мови

Освітня програма: Переклад з італійської та з англійської мов

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Стилістика першої іноземної мови
Код дисципліни
ННД.11
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 10. Знати систему першої іноземної мови. ПРН 13. Знати норми першої іноземної мови і вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 15. Аналізувати мовні одиниці, визначати їх взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН 17. Використовувати першу іноземну мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у різних сферах життя.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен успішно опанувати такі навчальні дисципліни: «Вступ до мовознавства», «Порівняльна лексикологія першої іноземної та української мов», «Порівняльна граматика першої іноземної та української мов», «Практичний курс іноземної мови» та знати: основні мовознавчі поняття; принципи аналізу мовного матеріалу; особливості семантики, будови та функціонування одиниць усіх рівнів італійської мови;основи теорії комунікації; вміти: застосовувати лінгвістичний інструментарій на практиці; володіти елементарними навичками добору, аналізу та інтерпретації мовленнєвих фактів; спілкування на лінгвістичні теми.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна складається з двох частин: перша «Основні поняття стилістики», «Теорія фігур» спрямована на опанування основних понять теорії стилістики, а також на вивчення стилістичної диференціації італіййської лексики і стилістичних можливостей засобів інших мовних рівнів; друга «Функціональна стилістика. Теорія фігур» висвітлює систему функціональних стилів сучасної італійської мови, а також має на меті ознайомлення з сучасною теорією фігур. Навчальна дисципліна, по-перше, продовжує напрацювання термінологічного мовного апарату, вивчення теорії мови, а по-друге, практичне і теоретичне оволодіння італійською мовою як такою, що було розпочато на молодших курсах, напрацювання навичок дотичних до сфери професійної діяльності. Заняття проводяться у вигляді лекцій та семінарських занять. Завершується дисципліна іспитом.
Рекомендована та необхідна література
Katerin K., La lingua italiana per stranieri. – Perugia: Edizioni Guerra, 2007 – 500 p. Чернишова Ю. О. Проблема множинності відповідників при перекладі сучасних італійських релігійних тестів// Мовні і концептуальні картини світу: збірник наукових праць. – К.: ВПЦ «Київський університет», 2004. – Вип.10. – С. 669-676.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи протягом семестру: лекції, практичні заняття, завдання, які виконуються у процесі самостійної роботи, а саме: участь у дискусіях, доповнення; відповіді на практичних заняттях; підготовка та захист презентацій.
Методи та критерії оцінювання
Критерії оцінювання: усна відповідь макс. - 20 балів , доповнення макс.- 6 балів, участь у дискусіях макс. – 20 балів. Підготовка презентації макс. - 7 балів захист презентації макс.–7 балів. Максимальна кількість балів протягом семестру 60. Мінімальна – 36. Курс закінчується іспитом – 24/40.
Мова викладання
Італійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни