Психологія конструювання майбутнього: теорія і практика

Освітня програма: Політична психологія

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психологія конструювання майбутнього: теорія і практика
Код дисципліни
ОК. 13
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР3. Узагальнювати емпіричні дані та формулювати теоретичні висновки. ПР4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій. ПР5. Розробляти програми інтервенцій (тренінг, експертиза, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1) Знати базові поняття загальної та соціальної психології; мати уявлення про трансдициплінарні дослідження. 2) Вміти здійснювати пошук необхідної інформації, аналізувати та критично оцінювати її; формулювати суспільні запити та співвідносити їх із своєю професійною діяльністю. 3) Володіти навичками роботи з науково-довідковим апаратом бібліотек; основними методами збору та інтерпретації фактів соціальної дійсності; встановлення причинно-наслідкових зв’язків; різними способами аргументації та презентації інформації з метою впливу на реціпієнта. ведення дискусій.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни полягає у підготовці фахівців з політичної психології, здатних розв’язувати складні задачі, пов'язані з науково обгрунтованим дослідженням, прогнозуванням та конструюванням суспільного майбутнього, у посиленні розуміння конструктивної, творчої, активної ролі людини у творенні майбутнього. Дисципліна призначена для формування у студентів наукових уявлень про можливості і межі застосування соціального конструктивізму. Вона знайомить з понятійним апаратом, теоретичними і методологічними проблемами. соціально-психологічними феноменами, механізмами і закономірностями хронопсихології. Розглядаються також теоретичні та практичні аспекти проблеми управління образами майбутнього як вагомого чинника управління масовими настроями, свідомістю та поведінкою.
Рекомендована та необхідна література
Дворник М. С. Прокрастияація в конструюванні особистісного майбутнього : монографія. Інститут соціальної та політичної психології НАПН України. Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2018.120 с. Як будувати власне майбутнє: життєві завдання особистості : наук, монографія, за наук. ред. Т. М. Титаренко; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соц. та політ, психології. - Кіровоград : Імекс-ЛТД. 2012. 512 с. Додаткові:
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота,
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення): 13/8 балів Аналітична доповідь, реферат: 12/8 балів Творча самостійна робота: 15/8 балів Підсумкова контрольна робота: 20/12 балів Підсумкове оцінювання проводиться у формі іспиту. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом. 40 балів по 100 бальній шкалі. Форма проведення - письмова. Види завдань -відкриті питання та творчі завдання: при цьому відповіді на відкриті питання складають 60 %; а па творчі завдання - у 40 % сукупної оцінки. Мінімальний пороговий рівень екзаменаційної оцінки, за якої іспит вважається складеним, не може бути меншою за 24 бали. Студент не допускається до іспиту, якщо під час семестру набрав менше ніж 36 балів. Він допускається до іспиту за умови виконання 50 % передбачених планом самостійних творчих робіт. Відмінно / Excellent 90-100 Добре / Good 75-89 Задовільно /Satisfactory 60-74 Незадовільно / Fail 0-59
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни