Нова філософія (ХVІ-ХVІІІ ст.) (частина 2)

Освітня програма: ОПП Філософія 2020. Денна форма навчання.

Структурний підрозділ: Філософський факультет

Назва дисципліни
Нова філософія (ХVІ-ХVІІІ ст.) (частина 2)
Код дисципліни
ННД.09
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 1. Розуміти сенс філософії, її місце в системі культури. ПРН 4. Аналізувати та коментувати літературу з філософської, соціокультурної та загальнонаукової проблематики. ПРН 8. Мати обізнаність у головних філософських методах і підходах, розуміти етико-практичну значущість філософського знання. ПРН 10. Мати навички реферування, систематизованого огляду та порівняльного аналізу філософської та загальнонаукової літератури. ПРН 11. Вміти аналізувати міркування та робити ґрунтовні смислові узагальнення, висновки.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1.Студент повинен знати співвідношення різних періодів історії філософії, специфіку виникнення і формування парадигм в історії філософії, зокрема, філософської парадигми Нової філософії; місце Нової (модерної) філософії в історії філософії, як непересічного явища, яке спирається на глибоке філософське коріння та сприяє багатоманіттю майбутніх досліджень; історико-біографічні передумови та супутні обставини становлення та розвитку Нової філософії; основні леми (лексичні одиниці), які виявляють зміст вчень модерних філософів. 2.Вміти аналізувати матеріал і самостійно проводити історико-філософську роботу з опрацювання текстів. Збирати та інтерпретувати історико-філософську інформацію. Сформувати особистий лексикон з історії нової філософії. 3.Володіти елементарними навичками порівняльного аналізу різних філософських систем у межах одного історико-філософського періоду на основі лексиконів засвоєних лексичних тематичних модулів.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Нова філософія XVI-XVIII ст.» є базовою нормативною дисципліною для спеціальності «Філософія». Викладається у третьому та четвертому семестрах підготовки бакалаврів. Має провідне значення в структурно-логічній схемі освітньо-професійної програми підготовки фахівця за відповідним освітньо-кваліфікаційним рівнем. Спирається на ступеневі здобутки виконання студентами програм з «Античної філософії», «Східних філософій», «Середньовічної філософії», «Філософія доби Відродження». Змісти, методи викладання, самостійна робота, форми проміжного і підсумкового контролю мають забезпечити ефективне виконання завдань з формування розуміння у студентів передумов та специфіки існування модерної філософської парадигми, усвідомлення студентами місця періоду Нової філософії в історії філософії.
Рекомендована та необхідна література
1.Словник застосування (англійська мова): написання, транскрипція, значення, походження, тезаурус, голосове відтворення. http://www.merriam-webster.com/ http://www.merriam-webster.com/thesaurus 2.https://en.wiktionary.Org/wiki/Wiktionary:Main_Page 3.https://en.wikipedia.org/wiki/Main_Page 4.Encyclopedia Britannica https://www.britannica.com/ 5.Stanford Encyclopedia of Philosophy http://plato.stanford.edu/ 6. The Internet Encyclopedia of Philosophy http://www.iep.utm.edu/ 7.Paideia Project Online http://www.bu.edu/wcp/PaidArch.html 8. Project Gutenberg http://www.gutenberg.org/ 9.http://www.etymonline.com/index.php
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Підсумкове оцінювання у формі іспиту: Підсумкова кількість балів з дисципліни (максимум 100 балів) яка визначається як сума (проста або зважена) балів за систематичну роботу впродовж семестру та сума балів за іспит. Таким чином, підсумкова оцінка складається із суми семестрової кількості балів та іспит: мінімум - 60 балів, максимум - 100 балів.
Мова викладання
Українська