Іноземна мова

Освітня програма: ОПП Філософія 2020. Денна форма навчання.

Структурний підрозділ: Філософський факультет

Назва дисципліни
Іноземна мова
Код дисципліни
ННД.01
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
15
Результати навчання
ПРН 4. Аналізувати та коментувати літературу з філософської, соціокультурної та загальногуманітарної проблематики. ПРН 5. Спілкуватися з професійних питань державною та іноземною мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 9. Мати навички написання філософських текстів. ПРН 10. Мати навички реферування, систематизованого огляду та порівняльного аналізу філософської та загальнонаукової літератури. ПРН 15. Мати навички ведення інтелектуальних дискусій на засадах діалогу, відкритості й толерантності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів України та достатній рівень сформованості іншомовної комунікативної компетентності відповідно до Державного стандарту базової та повної середньої освіти та Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Іноземна мова (англійська)» для студентів ОР «Бакалавр» першого-четвертого років навчання рівня В1-В2 галузі знань гуманітарні науки 03, спеціальності: філософія 033, викладається у I-VII семестрах в обсязі - 450 год. (15 кредитів ECTS) зокрема: практичні - 208 год, самостійна робота - 228 год, консультації - 14 год. Завершується дисципліна у I, IV, VI семестрах заліком, у IV, VI семестрах - проміжним контролем, у II, VII семестрах - іспитом.
Рекомендована та необхідна література
1. Beck R. World History: Patterns of Interaction/ Roger B. Beck, Linda Black, Larry S. Krieger, Phillip C. Naylor, Dahia Ibo Shabaka. - McDougal Littell, 2009. - 1312 p. 2. Biays J. Along These Lines : Writing Paragraphs and Essays / John Sheridan Biays, Carol Wershoven. - Boston : Pearson Education, 2016. - 639 p. 3. Buckingham W. The Book of Philosophy / Will Buckingham, Douglas Bumham, Peter J. King, et al. - UK: Dorling Kindersley, 2011. - 352 p. 4. Murphy R. English Grammar In Use. - Cambridge University Press, 2012. - 380 p. 5. Vince, Michael. Macmillan English Grammar in Context. Intermediate. - Oxford: Macmillan, 2008. - 232 p. 6. Danilina, S. Ancient Greek Philosophers: Revisited. - K.: Логос, 2019. - 48 c.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем змістового модуля і є сумою балів з кожного. Оцінювання за формами контролю за семестр, який закінчується заліком: 1)Робота на занятті (виконання завдань на говоріння, читання, письмо, аудіювання) -16 балів/10 балів у кожному модулі. 2) Написання коротких лексико-граматичних тестів - 7 балів / 4 бали у кожному модулі. 3) Написання есе (1 на модуль) - 5 балів / 3 бали на модуль. 4) Презентація (1 на модуль) - 5 балів / 3 бали на модуль. 5)Підсумкові письмові тести (1 на модуль) - 7 балів/ 4 балів на модуль. Оскільки робота студента під час заліку оцінюється максимум у 100 балів, але становить 20% підсумкової результуючої суми балів за семестр і в залікову відомість вноситься оцінка за 20-бальною системою (результат заліку), викладач переводить оцінки із стобальної системи в двадцятибальну і вносить цю оцінку у відомість.
Мова викладання
Англійська