Маркетинг фінансових послуг
Освітня програма: Фінансові інститути та ризик-менеджмент (денна)
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Маркетинг фінансових послуг
Код дисципліни
ВБ
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
базові знання у сфері фінансів відповідно до «Програми вступного випробування на освітньо-професійну програму «Фінансові інститути та ризик-менеджмент»»;
володіння елементарними навичками математичного моделювання, прогнозування, методами економічного аналізу, роботи в Excel.
Зміст навчальної дисципліни
Дана навчальна дисципліна присвячена вивченню теоретичних та методологічних засад комплексної системи збуту фінансових послуг, що зорієнтована на задоволення потреб конкретних споживачів і отримання прибутку на основі вивчення і прогнозування грошового ринку. Студенти повинні отримати уявлення про сучасні методи вивчення грошового ринку та ринку фінансових послуг, прогнозування їх
кон’юнктури, розробки стратегії розвитку фінансової організації, які використовуються в міжнародній та вітчизняній практиці. Курс побудований з використанням сучасної західної та вітчизняної фінансової літератури.
Рекомендована та необхідна література
1. Банківський маркетинг : курс лекцій / Л.Ю. Гудзинська. – К.: ЦП «Компринт», 2014.
– 117 с. 2. Гудзинская Л.Ю., Олейник И.В. Банковский маркетинг: учебное пособие /Л.Ю. Гудзинская, И.В. Олейник. – К., 2019. – 152с. 3. Лютий І.О. Банківський маркетинг: підручн. [для студ. вищ. навч. закл.] / І.О. Лютий, О.О. Солодка – К.: Центр учбової літератури, 2010. – 776 с. 4. Моргулець О. Б. Менеджмент у сфері послуг / О. Б. Моргулець. – Київ: Центр учбової літератури, 2012. – 384 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Мета дисципліни – послідовне формування у майбутніх фахівців системи знань основних положень з теорії та практики маркетингу фінансових послуг; підготовка магістрів такого рівня, які добре володітимуть методами вивчення грошового ринку і ринку фінансових послуг та прогнозування їх кон’юнктури, розроблятимуть, виходячи з цього, стратегію розвитку операцій фінансової організації.
Методи та критерії оцінювання
Оцінка формується за модульно-рейтиговою системою, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки (40%) включає: усні доповіді, опитування, тестування та оцінювання практичної підготовки (60%) - виконання аналітично-розрахункових робіт, презентацій. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем змістових модулів, виконання всіх зазначених робіт.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни