Нормативно-правове та нормативно-методичне забезпечення керування документаційними процесами

Освітня програма: Архівістика та управління документацією

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Нормативно-правове та нормативно-методичне забезпечення керування документаційними процесами
Код дисципліни
ВК.2.2
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати міжнародні, державні та галузеві стандарти з керування документаційними процесами Знати понятійно-термінологічний апарат, основні положення нормативно-правових актів, що регулюють сферу керування документаційними процесами Знати сучасні методики і технології керування документаційними процесами Знати міждисциплінарні зв’язки керування документаційними процесами та типові структури і функції служб керування документацією Вміти формувати раціональні підходи та практичні навички у питанні документування управлінської діяльності та організації ефективної роботи з управлінськими документами Вміти застосовувати технічні засоби й інформаційні ресурси, технології та методи для вирішення експериментальних та практичних завдань у галузі професійної діяльності
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати історію та теорію сучасного документознавства. 2. Вміти визначати закономірності розвитку інформаційної сфери та використовувати це для організації ефективного управління різних сфер діяльності людини. 3. Володіти навичками використання інформаційних і комунікативних технологій.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальний курс «Нормативно-правове та нормативно-методичне забезпечення керування документаційними процесами» є вибірковим для студентів спеціальності 029 – «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Розглядаються правові основи та нормативно-методичне забезпечення державної системи керування документаційними процесами. Визначаються та аналізуються фактори, що впливають на організацію і технологію керування документаційними процесами. Окреслюються взаємозв’язки між керуванням документацією та організацією архівного зберігання документів.
Рекомендована та необхідна література
1. Антоненко І. До історії розроблення міжнародного стандарту ISO 15489- 2001 “Інформація та документація − управління документацією” // Архівознавство. Археографія. Джерелознавство. Міжвідомчий збірник наукових праць. − К., 2003. − Вип. 6. − С. 73−83. 2. Антоненко І. Проект концепції впровадження в Україні норм міжнародного стандарту ISO 15489 “Інформація та документація. – Управління документацією”// Студії з архівної справи та документознавства. – 2004. – Т. 11. – С. 172–177. 3. Бездрабко В.В. Управлінське документознавство. – К., 2006. – 207 с. 4. Боряк Г.В. Виклик часу: нові стратегічні ініціативи міжнародного архівного співтовариства // Архіви України. – 2001. – № 6. – С. 66–70. 5. Дубова С.В. Підготовка фахівців з документно-інформаційного забезпечення державного управління: постановка проблеми // Вісник Київського національного університету культури і мистецтв: Зб.наук.праць. – Серія „Педагогіка”. – К., 2006. – Вип. 14. – С. 52-58.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінар, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
- семестрове оцінювання: 1. Контрольна робота з тем ЗМ1 (тест): РН 1.1, 1.2. — 10 балів/ 6 балів. 2. Контрольна робота з тем ЗМ2 (тест): РН 1.4., 2.1.— 10 балів/ 6 балів. 3. Індивідуальне завдання 1: РН 1.1, 1.3. - 16 балів/ 8 балів. 4. Індивідуальне завдання 2: РН 1.1, 1.3. - 14 балів/ 6 балів 4. Оцінювання роботи під час семінарських занять (ЗМ 1): РН 1.1., 1.2., 1.3 - 14 балів / 10 балів. 5. Оцінювання роботи під час семінарських занять (ЗМ 2): РН 1.4., 2.1. - 16 балів / 12 балів. 6. Залік Р.Н. 3.1. - 20 балів / 12 балів. * максимальний бал/ пороговий бал для отримання позитивної оцінки з відповідної форми контролю. - підсумкове оцінювання: залік.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра архівознавства та спеціальних галузей історичної науки
Історичний факультет