Іноземна мова: нормативний курс

Освітня програма: Історія України та культурна антропологія (з поглибленим вивченням іноземних мов)

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Іноземна мова: нормативний курс
Код дисципліни
ОК 02
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
Основні принципи мовної норми та дотримуватися їх при застосуванні іноземної мови у різних функціональних стилях усного й писемного мовлення; ключові поняття іноземної мови та володіти ними у рамках офіційного і неофіційного спілкування; стилістичні особливості написання есе, офіційних документів (форми, анкети тощо), записки із запитом про надання простої інформації негайного значення; неофіційних текстів тощо; лексико-граматичний матеріал функціональної мови у межах вивченого курсу; .висловитись з деякими перефразуваннями на більшість тем, що зустрічаються в повсякденному житті студента; контролювати достатньо широкий лексичний репертуар функціонального мовлення, застосовувати функціональні формули у відповідних ситуаціях; висловлювати власну точку зору, почуття, ставлення тощо, а також брати участь у бесідах на різні теми; написати есе на задану тему, заповнити офіційні документи (форми, анкети тощо).
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати основні часові форми, граматичні конструкції іноземної мови, мати достатній словниковий запас; Вміти висловлювати свої думки під час іншомовного усного/писемного мовлення. Дисципліна є нормативною.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Іноземна мова: нормативний курс» для студентів ОС «Бакалавр» першого року навчання галузі знань Історія та археологія; напрям підготовки Історія Українита культурна антропологія викладається в III та ІV семестрах II курсу в обсязі – 240 год. (8 кредитів ECTS) зокрема: практичні – 120 год, самостійна робота – 120 год. У курсі передбачено 5 змістових модулі та 5 модульних контрольних робіт. Завершується дисципліна в ІV семестрі – екзаменом. 1. Мета дисципліни «Нормативний курс іноземної мови» полягає в навчанні студентів активно використовувати іноземну мову, яка реалізується через уміння адекватно наміру і ситуації спілкування виражати власні думки іноземною мовою, а також розуміти думки інших людей, виражені цією мовою. Кінцевою метою навчання на першому році навчання є підготовка студентів до успішного складання іспиту, що передбачає удосконалення вміння іншомовної комунікації, умінь читання і безперекладного розуміння оригінальної науково-популярної і професійноорієнтованої літератури, формування належного рівня професійної іншомовної компетентності студентів, що дозволить поєднати спеціальні знання та іншомовні навички й уміння у сфері академічних (наукових) і професійних інтересів, формування навичок і розвиток вмінь професійного іншомовного усного та писемного мовлення; поглиблення знань про світ виучуваної іноземної мови; підвищення ефективності міжкультурної комунікації у професійній сфері.
Рекомендована та необхідна література
Anna Cole. High Note2 Teacher’s Book. - Pearson Education Limited, 2020 (www.english.com/highnote) Daniel Brayshaw, Bob Hastings. High Note2 Student’s Book. - Pearson Education Limited, 2020 (www.english/highnote) Lynda Edwards, Jane Bowie. High Note2 Workbook. - Pearson Education Limited, 2020 (www.english.com/highnote) L. G. Alexander. English Grammar Practice for pre-intermediate students. - Longman, 2006. Jenny Dooley, Virginia Evans. Grammarway 3. - Express Publishing, 2007. Mark Foley, Daniel Hall. MyGrammar lab Pre-intermediate A2/B1. - Pearson Education Limited, 2012. Raymond Murphy. “English Grammar In Use”. – Cambridge University Press, 2002. Virginia Evans. FCE Use of English 2, Student’s Book. - Express Publishing, 2015.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Завдання дисципліни «Практичний курс іноземної мови. Англійська мова за професійним спрямуванням можна сформулювати так: •переорієнтувати студентів у психологічному плані на сприйняття ІМ як зовнішнього джерела інформації й засобу комунікації; •підготувати студентів до природної комунікації в усній і письмовій формах; • навчити студентів вбачати в англійській мові засіб одержання, розширення і поглиблення системних фахових знань, а також засіб самостійного підвищення своєї професійної кваліфікації; •розкрити перед студентами потенціал англійської мови як можливості розширення власних мовних, мовленнєвих, лінгвосоціокультурних та інших компетенцій зі спеціальності.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем змістового модуля і є сумою балів з кожного. Семестрову оцінку формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем дисципліни та виконання самостійних завдань, написання двох модульних тестів, 4 есе, підготовки двох презентацій. Максимальна кількість балів, які можна отримати протягом семестру, - 60. Бали, отримані студентом протягом І семестру, складають 60% підсумкової оцінки з дисципліни за перший семестр. Семестрову оцінку формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем дисципліни та виконання самостійних завдань, написання двох модульних тестів, 4 есе, підготовки двох презентацій. Максимальна кількість балів, які можна отримати протягом семестру, - 60. Бали, отримані студентом протягом ІІ семестру, складають 60% підсумкової оцінки з дисципліни.
Мова викладання
англійська