Нейровізуалізація

Освітня програма: БІОЛОГІЯ (магістр) ДЕННА

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Нейровізуалізація
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР4. Розв’язувати складні задачі в галузі біології, генерувати та оцінювати ідеї. ПР9. Планувати наукові дослідження, обирати ефективні методи дослідження та їх матеріальне забезпечення. ПР19. Вирішувати науково-теоретичні, науководослідні та прикладні задачі біології відповідними методами. ПР39. Вміти використовувати існуючі та розробляти нові алгоритми досліджень різних фізіологічних станів організму людини і тварин, які виникають за певних умов існування на основі сучасних даних щодо фізіологічних механізмів, що лежать в основі життєдіяльності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1.Успішне опанування навчальних дисциплін «Фізіологія ЦНС», «Фізіологія сенсорних систем». 2.Вміти самостійно застосовувати знання з цитології, фізіології, біохімії, анатомії та ін. дисциплін, працювати з науково-методичною літературою. 3. Володіння базовими навичками системного аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна "Нейровізуалізація” є новою фізіологічною дисципліною, яка вивчає методи візуалізації структури, функції і біохімічних характеристик мозку на основі застосування сучасних фізичних, математичних методів і комп’ютерних технологій. Знання, отримані з дисципліни «Нейровізуалізація», можуть застосовуватись як у дослідженнях фізіологічних наук, зокрема таких, як фізіологія ЦНС, психофізіологія, загальна нейрофізіологія, патологічна фізіологія, фізіологія праці, вікова фізіологія, а також і в міждисциплінарних науках (психологія, інженерна психологія, зоопсихологія та ін.).
Рекомендована та необхідна література
1. Buckner R.L., Krienen F.M. The evolution of distributed association networks in the human brain// Trends in Cognitive Sciences, December 2013, Vol. 17, No. 12. – P. 648-665. 2. van den Heuvel M.P., Sporns O. Network hubs in the human brain// Trends in Cognitive Sciences, December 2013, Vol. 17, No. 12. – P. 683-696. 3. Singer W. Cortical dynamics revisited// Trends in Cognitive Sciences, December 2013, Vol. 17, No. 12. – P.. 4. Smith S.M., Vidaurre D., Beckmann C.F. at all. Functional connectomics from resting-state fMRI// Trends in Cognitive Sciences, December 2013, Vol. 17, No. 12. – P.666-682. 5. Margulies D.S., Böttger J., Watanabe A., Gorgolewski K.J. Visualizing the human connectome// NeuroImage 80 (2013) 445–461.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, самостійна робота, лабораторні роботи.
Методи та критерії оцінювання
- семестрове оцінювання: 1. Модульна контрольна робота 1 – РН 1.1; 1.2, 2.1 – 20 балів/ 10 балів 2. Модульна контрольна робота 2 – РН 1.3, 1.4; 2.2 – 20 балів/ 10 балів 3. Оцінювання виконання лабораторних робіт – РН 2.1; 2.2; 3.1 –10 балів/ 5 балів 3. Оцінювання рефератів РН 3.1, 4.1 –10 балів/ 5 балів - підсумкове оцінювання: у формі іспиту
Мова викладання
Українською