Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача

Освітня програма: Сучасна англомовна комунікація та переклад i дві західноєвропейські мови

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача
Код дисципліни
OК.07
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 4, ПРН 5, ПРН 9, ПРН 19-22. Повний перелік результатів навчання за освітньо-науковою програмою подано у пункті «Профіль програми»
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисципліни передбачає рівень володіння англійською мовою не нижче В2 за шкалою CEFR. Крім того, студенти мають: Знати теоретичні основи структури психіки, чинники і основні механізми формування особистості; Вміти розв’язувати практичні завдання, застосовувати теоретичні знання, власний досвід та навчальні матеріали при вирішенні конкретних кваліфікаційних завдань в сфері майбутньої діяльності; Володіти елементарними навичками формування основних регуляторів діяльності і поведінки в групі.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна розкриває значення основних категорій педагогіки вищої школи та педагогічної майстерності викладача, сутність процесу навчання, висвітлює особливості мотивації студентів до навчання, а також планування навчання та викладання, проведення занять у великих та малих групах, розглядає методи оцінювання студентів; велика увага приділяється аналізу загальних характеристик викладача закладу вищої освіти.
Рекомендована та необхідна література
Mansfield J. Pedagogical Equilibrium: The Development of Teachers’ Professional Knowledge. Routledge, 2019. 240 p. Marushkevych, A. A. (Ed.) (2019). Professional and pedagogical training of educational specialists in classical university of Ukraine: multi-authored monograph. LAP LAMBERT Academic Publishing. Marushkevych, A., Koshechko, N., & Postoiuk, N. (2019). Social networks as a catalyst of intrapersonal conflicts of students in institutions of higher education. Proceedings of the 3rd International e-Conference on Studies in Humanities and Social Sciences, Serbia, 121–134. Center for Open Access in Science. Mead D., Beadle Ph. Expert Teacher: Using pedagogical content knowledge to plan superb lessons. Independent Thinking Press, 2019. 309 p. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи. К.: Центр навчальної літератури, 2019. 472 с. Сікорський П.І. Нова педагогіка: навчальний посібник. Львів: Львівська політехніка, 2021. 540 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи протягом семестру: • Лекції, обговорення, колоквіум; • усні відповіді на практичних заняттях; • доповіді, наукові дискусії; • Підсумкова контрольна робота.
Методи та критерії оцінювання
Усна відповідь: РН 1.1–1.4, 2.1, 2.2 - 40 балів Практичні завдання: РН 2.3, 4.2 - 10 балів Доповідь: РН 3.1 - 10 балів Участь у науковій дискусії: РН 3.1, 3.2, 4.1 - 20 балів Підсумкова контрольна робота: РН 4.2 - 20 балів
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Ольга Вікторівна Поляк
Кафедра педагогіки
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра педагогіки
Факультет психології