Інновації в соціально-педагогічній діяльності

Освітня програма: Соціальна педагогіка бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Інновації в соціально-педагогічній діяльності
Код дисципліни
ВБ 1.2.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН4, ПРН9, ПРН12, ПРН14, ПРН16, ПРН18, ПРН19, ПРН22, ПРН23, ПРН24, ПРН26, ПРН 29 Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: теоретичні засади соціальної педагогіки; основні тенденції в розвитку соціально-педагогічної сфери в Україні, розуміння системи та змісту соціально-педагогічної діяльності . Вміти: здійснювати базовий аналіз соціально-педагогічної ситуації та запитів представників цільової групи. Володіти: елементарними навичками застосування у практичних ситуаціях знань з предметної області та розуміння професійної діяльності.
Зміст навчальної дисципліни
Мета – формування теоретичних знань та практичних навичок у сфері розробки та впровадження інновацій в соціально-педагогічний діяльності. Перший модуль знайомить зі структурою, завданнями курсу, формує уявлення про суть і зміст поняття «інновація»; визначає роль та місце інновацій в соціально-педагогічній діяльності. Другий модуль розглядає інструменти, етапи та складові етапу розробки інновацій для покращення якості соціально-педагогічної діяльності та задоволення запитів представників цільової групи.
Рекомендована та необхідна література
Закон України «Про соціальні послуги» Посібник з моніторингу та оцінювання надання соціальних послуг в Україні / Щербань С. та ін.— Харків: ХІСД, 2017 — 112с. Посібник із визначення потреб населення об’єднаної територіальної громади у соціальних послугах / Практичні рекомендації — Київ, 2019. Функціонування системи соціальних послуг в Україні: короткий опис / Олена Нечосіна – Київ 2019. – 16 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, індивідуальні практичні розробки, практичне заняття, зустрічі з експертами з соціального захисту, групова та індивідуальна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: опитування, опрацювання нормативно-правових документів, опрацювання першоджерел, презентація, дискусія, опрацювання практичних завдань, модульна та підсумкова контрольна робота, залік. Підсумкове оцінювання: залік. Оцінка формується як сума усіх балів, набраних упродовж семестру Мінімальна кількість балів для допуску до заліку – 36 балів. Кількість балів за семестр – 36-60; кількість балів за залік – 40 Шкала відповідності: Зараховано / Passed – 60-100 Не зараховано / Fail – 0-59
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології