РЕКЛАМА І МІЖНАРОДНА PR-ПРАКТИКА
Освітня програма: Історичне туризмознавство
Структурний підрозділ: Історичний факультет
Назва дисципліни
РЕКЛАМА І МІЖНАРОДНА PR-ПРАКТИКА
Код дисципліни
ОК 14
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
1.2 Принципи визначення пріоритетних груп громадськості у рекламі та міжнародній PR-практиці, способи впливу на неї; складові рекламних і PR кампанії для медіа; 1.3 Комунікативні технології у просуванні реклами та міжнародної PR-практики; 1.4 Специфіку національного та міжнародного медіаринку, рекламні стандарти і використання медіа для цільових аудиторій; 2.1 Збирати, систематизувати та аналізувати рекламні та PR матеріали щодо реалізації промоційних- проектів у національному та міжнародному медіа-просторі; 2.2. Вибирати ІКС та застосовувати методи комунікативної взаємодії із цільовими аудиторіями мас-медіа; 2.3. Готувати та адаптувати міжнародні рекламні проєкти і PR-практики відповідно до специфіки конкретного ринку медіа; 3.1. Брати участь у обговоренні практичних ситуацій щодо реалізації рекламних і PR кампаній та визначенні способів ефективного застосування сучасних комунікативних технологій.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основи теорії комунікацій, теорію і практику реклами та міжнародного PR, професійні стандарти.
2. Вміти: визначати об"єкт та ціль рекламної комунікації, обирати канали та інструменти промоції міжнародної PR-практики.
3. Володіти елементарними навичками: робота із комп"ютером, підготовка презентацій, грамотне письмо, формулювання та логічне викладення
власної думки.
Зміст навчальної дисципліни
Налагодження співпраці з мас-медіа, коли медіа є об’єктом, каналом і цільовою аудиторією комунікативної взаємодії, – один з основних напрямів роботи рекламного та PR-фахівця. З іншого боку, мас-медіа сьогодні виступають як суб’єкти комунікацій і учасниками ринку реклами і PR на національному і міжнародному рівні, оскільки між ЗМК загострилась боротьба за глядацьку аудиторію, рейтинги і рекламодавців. Саме ця проблема визначає актуальність курсу. В рамках дисципліни розглядаються способи просування реклами та PR як суб’єктів ринку, вивчення потреб цільових аудиторій і комунікативні технології взаємодії з нею, комунікативний супровід діяльності визначеного медіа. Всі теми дисципліни «Реклама та міжнародна PR-практика» супроводжуються кейсами з національної та міжнародної PR-практики.
Рекомендована та необхідна література
1. Божкова В.В. Реклама та стимулювання збуту. - К.: Центр учбової літератури, 2009.
2. Джефкінс Ф. Реклама: Практичний посібник: пер. з 4-го англ. вид. / Доповнення і редакція Д. Ядіна. – К.: Знання; КОО, 2001.
3. Міжнародна інформація: терміни і коментарі. Навчальний посібник. / Макаренко Є.А., Рижков М.М., Кучмій О.П.,Фролова О.М. – К.: «Центр вільної преси». 2017.
4. Огілві Д. Про рекламу.- Книжковий клуб;Клуб Сімейного Дозвілля, 2019.
5. Шевченко О.В., Яковець А.В. PR: теорія і практика. Підручник – К.: Бізнесполіграф, 2011.
6. Закон України «Про рекламу» // zakon.rada.gov.ua › laws › show
7. Європейська конвенція про транскордонне телебачення | Центр ... cedem.org.ua › yevropejska-konventsiya-pro-transkordonne-telebachennya
8. Simon Anholt The Good Country Equation: How We Can Repair the World in One Generation - Berrett-Koehler Publishers, 2020. – 272 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Завдання (навчальні цілі). Навчальна дисципліна «Реклама та міжнародна PR-практика» сприяє формуванню й поглибленню у здобувачів компетентностей та програмних результатів навчання відповідно до освітньо-наукової програми «Історичне туризмознавство» спеціальності 032 – Історія та археологія, галузі
знань 03 - Гуманітарні наук, зокрема:
ЗК 1 . Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 2. Здатність працювати автономно.
ЗК 7. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
ЗК 9. Здатність приймати обґрунтовані рішення.
ФК 1. Здатність виявляти та досліджувати історичні та археологічні джерела різних видів, аналізувати наукові тексти, узагальнювати інформацію.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: 1) активність і якість виступів, доповідей на семінарах, участь у дискусіях, якість підготовлених презентацій, активність в ході обговорення кейс-стаді та предметних дискусій; 2) підсумкова модульна контрольна робота; 3) виконання індивідуальної письмової роботи. У випадку, якщо студент з поважних причин, підтверджених документально, за результатами поточного контролю не набрав мінімуму балів, необхідних для отримання позитивної оцінки, то йому надається можливість складання пройденого матеріалу. Для цього йому потрібно виконати невідпрацьовані завдання / теми і здати їх у письмовому вигляді. В такому випадку оцінювання відпрацювання студента та перездачі ним МКР здійснюються у відповідності до «Порядку оцінювання знань студентів при кредитно-модульній системі організації навчального процесу» в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка від 2010 р. - підсумкове оцінювання Дисципліна завершується заліком.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Анатолій
Володимирович
Яковець
Кафедра міжнародних медіакомунікацій та комунікативних технологій
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра міжнародних медіакомунікацій та комунікативних технологій
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин