Соціально-педагогічна робота сім’ями в кризі

Освітня програма: Соціальна педагогіка бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Соціально-педагогічна робота сім’ями в кризі
Код дисципліни
ВБ 3.5.2.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Здобувач освіти повинен: Знати: ключові поняття соціальної роботи, основні аспекти роботи щодо захисту прав клієнтів соціальної роботи та надання їм соціальних послуг. Вміти: аналізувати та співвідносити різні погляди на соціальні явища і процеси. Володіти навичками критичного оцінюваня подій та фактів життя суспільства.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – розвиток у майбутнього соціального педагога здатності до надання професійної допомоги сім’ям, які перебувають в кризі, на засадах сімейно-орієнтованої соціальної роботи та підходу «резилієнс».
Рекомендована та необхідна література
Албул І. В. Життєві кризи: сутність, причини виникнення, соціальна допомога // Збірник наукових праць Херсонського державного університету. Педагогічні науки. 2018. Вип. 82(1). С. 199-203. Соціальна робота з вразливими сім’ями та дітьми: посіб. у 2-х ч.; Ч. 1. Сучасні орієнтири та ключові технології / З. П. Кияниця, Ж. В. Петрочко. Київ: ОБНОВА КОМПАНІ, 2017. 256 с. Столярик О., Семигіна Т. Підхід, орієнтований на сильні сторони: огляд основних принципів // Ввічливість. Humanitas. 2022. №4. С. 59-67. DOI: https://doi.org/10.32782/humanitas/2022.4.8 Henry C. S., Harrist A.W. Family Resilience Theory. In book: Sourcebook of Family Theories and Methodologies. 2022. DOI: 10.1007/978-3-030-92002-9_4 Pulla V. Strengths-based approach in social work: A distinct ethical advantage // International Journal of Innovation, Creativity and Change. 2017. №3(2). P. 97-114.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, завдання з самостійної роботи студента. Опитування, дискусія, практичне (індивідуальне та групове) завдання, модульна контрольна робота.    
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. Рефлексивні звіти, творчо-пошукові роботи – 30 балів (по 4-6 балів); опитування, дискусії, моделювання ситуацій – 30 балів (по 2-4 бали); самооцінювання – 10 балів; модульні контрольні роботи (практичні завдання) – 30 балів. Залік зараховується за результатами роботи студента впродовж семестра. Обов’язковим для отримання заліку є виконання модульних контрольних робіт та здобуття сумарно не менше 60 балів. Схема оцінювання: - Зараховано (60-100 балів) - Не зараховано (0-59 баліів)
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології