Теорія соціальної педагогіки

Освітня програма: Соціальна педагогіка бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Теорія соціальної педагогіки
Код дисципліни
ОК 26.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР 2; ПР 3; ПР 4; ПР 10; ПР 14; ПР 17; ПР 21; ПР 25; ПР 29; Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен знати: суспільні процеси становлення і розвитку педагогіки, соціальної педагогіки та соціальної роботи, як інтеграційних галузей наукових основ; вміти: мобільно адаптуватися до соціальних викликів, протистояти негативним чинникам; володіти: навичками використання інформаційних і комунікаційних технологій у практичній діяльності, здатністю до пошуку, оброблення та аналізу джерел інформації.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомлення студентів із системою взаємозв’язку соціальної педагогіки з гуманітарними науками та педагогікою; виділення предмета, об’єкта, категорій; розгляд проблем соціальної педагогіки як науки і галузі практичної діяльності; виявлення специфіки соціалізації особистості, як соціально-педагогічне явище; визначено основні історичні джерела впливу на соціалізацію особистості; складові макрофакторів, мезафакторів, мікрофакторів.
Рекомендована та необхідна література
1. Козирєв М. П. Соціальна педагогіка: навчальний посібник / М. П. Козирєв. - Львiв: Львiвський держaвний унiверситет внутрiшнiх спрaв, 2020. 352 с. 2. Основи соціалізації особистості: навч. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; (уклад. І. О. Карпич; рец.: Кочубей Т. Д., Албул І. В.). – Умань: Візаві, 2019. 119 с. 3. Семигіна Т. Сучасна соціальна робота. Київ: Академія праці, соціальних відносин і туризму, 2020. 275 с. 4. Соціальна робота: реалії та виклики часу // Омельченко С. О., Тернопільська В. І., Чернуха Н. М., Співак Я. О., Васильєва-Халатникова М. О., Токарук Л.С., Бакуліна О. С., Костенко Д. В., Рутьян Л. І / Навчально-методичний посібник. Слов’янськ: Вид-во Б. І. Маторіна, 2021. 219 с. 5. Шахова О.Г. Соціальна психологія особистості: Навчальний посібник. – Харків: «Контраст», 2019. 116 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, завдання з самостійної роботи студента, опитування, підготовка презентацій, аналітичних матеріалів, доповідей вирішення кейс-завдань, зйомки відеороликів.
Методи та критерії оцінювання
Максимальна кількість балів на іспиті - 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на іспит). Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 20 балів до складання іспиту не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до іспиту–36 балів. Шкала відповідності оцінок: Відмінно 90-100 балів. Добре 75-89 балів. Задовільно 60-74 балів. Незадовільно 0-59 балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології