Анатомія і фізіологія ЦНС
Освітня програма: Психологія бак заочн
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Анатомія і фізіологія ЦНС
Код дисципліни
ОНД.09
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПР2. Розуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
> Знати анатомію людини відповідно до рівня шкільної навчальної дисципліни «Біологія»
> Вміти самостійно використовувати знання з вищезгаданих навчальних дисциплін для розв’язання конкретних науково-практичних задач; працювати з науковою та науково- методичною літературою.
> Володіти навичками конспектування, систематизації та засвоєння інформації.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни - формування цілісного уявлення про закономірності організації нервової системи людини та основні механізми її функціонування, зокрема особливості будови різних відділів нервової системи та роль у регуляції психічних функцій. Розуміння того, що базові функції нервової системи є основою для вищих психічних функцій, а процеси функціонування нервових структур значною мірою визначаються їх будовою і взаємозв'язками.
Предметом навчальної дисципліни "анатомія і фізіологія нервової системи" є будова нервової системи людини, еволюційні процеси, які призвели до саме такої її організації та функції як окремих нервових клітин, так і їх угрупувала Під час вивчення дисципліни наводяться базові відомості про функції основних частин нервової системи і те, які процеси обумовлює їх будова.
Рекомендована та необхідна література
1. Макарчук М. 10., Куценко Т. В. Фізіологія центральної нервової системи - К. : Київський університет, 2011, - 335 с.
2. Чернінський А. О., Кравченко В. І., Комаренко В. І, Анатомія і фізіологія нервової системи - К. ; TOB «РАМ-Т», 2013 - 104 с.
3. Воронова Н. В.. Климова Н. М., Менджерицкий А. М. Анатомия центральной нервной системы: учебное пособие □ - М.: Аспект-Пресс, D2005 - 128 с.
4. Маруненко І.М., Неведомська Є.О., Волковська II. Анатомія, фізіологія, еволюція нервової системи. - Центр навчальної літератури, 2019. - 184 с.
5. Міжнародна анатомічна номенклатура / рсд. 1.1. Бобрик, В. Г. Ковешніков - К. : Здоров'я, 2001 - 327 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Модульна контрольна робота 1 -25 балів/15 балів.
2. Модульна контрольна робота 2 - 25 балів/15 балів;
3. Реферат з презентацією: 10 балів/5 балів.
4. Тесговий контроль на лекціях 20 балів/10 балів.
5. Письмове завдання 20 балів/10 балів
Підсумкове оцінювання у формі заліку
Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру (максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 100) і не передбачає додаткових заходів оцінювання для успішних студентів. Позитивну оцінку за залік (зараховано) студент отримує лише за умови успішного написання модульних контрольних робіт.
Студенти, які впродовж семестру набрали сумарно меншу кількість балів ніж 60 балів, але більшу ніж критично-розрахунковий мінімум - 40 балів, складають залік. Залік проводиться у вигляді письмової підсумкової роботи за тематикою курсу та виконання індивідуального завдання з анатомічними ілюстраціями, які оцінюються у 20 балів.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Вікторія
Іванівна
Кравченко
Кафедра Фізіології людини і тварин
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
Микола
Юхимович
Макарчук
Кафедра Фізіології людини і тварин
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра Фізіології людини і тварин
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
Кафедра Фізіології людини і тварин
Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”