АСИСТЕНТСЬКА ПРАКТИКА 2 семестр

Освітня програма: Інформаційна безпека телекомунікаційних систем і мереж (магістр)

Структурний підрозділ: Факультет радіофізики, електроніки та комп’ютерних систем

Назва дисципліни
АСИСТЕНТСЬКА ПРАКТИКА 2 семестр
Код дисципліни
ОК 15
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
Студент повинен знати поняття та категорії педагогіки вищої школи у контексті розвитку сучасної світи, основи виховного процесу у вищій школі, в тому числі – принципи академічної доброчесності, форми організації навчального процесу в вищій школі, теоретичну та практичну частину навчальних дисциплін за спеціальністю. Студент повинен вміти обирати методико-психологопедагогічний підхід до викладання матеріалу з урахуванням індивідуальної специфіки аудиторії, застосовувати набуті власні знання та досвід для досягнення мети навчального процесу, користуватися ресурсами технології дистанційного навчання; онлайн платформами його втілення (Skype, Zoom, Classroom, Google Teams, Google Meet, Classtime, Online Test Pad, Google Forms, «KNU Education Online» і т.п.), розробляти, підбирати, впорядковувати та застосовувати навчально-методичні матеріали відповідно до специфіки аудиторії .
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Здобувач повинен: 1) знати зміст курсу «Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача», зокрема – основи викладання курсів з галузі знань 17 «Електроніка та телекомунікації», 2) знати основні форми організації навчального процесу в закладах вищої освіти, специфіку навчально-методичного забезпечення навчального процесу, форми і методи контролю знань та форми оцінювання. 3) вміти формувати і забезпечувати мету, зміст, методи навчання; вміти планувати навчальний процес, забезпечуючи найбільш ефективне поєднання різних його форм; організовувати поточний, проміжний, модульний та підсумковий контроль знань, підбирати навчальну літературу та організовувати роботу студентів з літературними джерелами, розробляти, адаптувати й використовувати навчально-методичні комплекси.
Зміст навчальної дисципліни
Асистентська педагогічна практика належить до переліку обов’язкових освітніх компонентів освітньо-наукової програми (ОНП) «Телекомунікації та радіотехніка» і проводиться українською мовою на другому та третьому році навчання. Обсяг асистентської педагогічної практики складає 10 кредитів ЄКТС, з яких 3 кредити - тренінг «Сучасні освітні технології у вищій школі»; 3 кредити - проведення різних видів навчальних занять; 4 кредити – проведення методичної, організаційно-педагогічної та виховної роботи. Дисципліна спрямована на формування науково-методологічної культури здобувача, як викладача вищої школи і забезпечує розвиток комунікативних, організаційних, науковопедагогічних компетентностей.
Рекомендована та необхідна література
1. Закон України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 № 1556-VII // Голос України. – 6 серпня 2014. 2. Інноваційні педагогічні технології: теорія і практика використання у вищій школі: [монографія ] /І.І.Доброскок, В.П.Коцур, С.О.Нікітчина та ін.. – ПереяславХмельницький, 2008. – 284с. 3. Етичний кодекс університетської спільноти (Ухвалений на конференції трудового колективу Київського національного університету імені Тараса Шевченка, протокол №2, від 27.12.2017 року). [Електронний ресурс]. Режим доступу:http://nmc.univ.kiev.ua/doc.htm 4. Методика викладання у вищій школі: навч. посібник / О.В. Малихін, І.Г. Павленко, О.О. Лаврентьєва, Г.І. Матукова. К.: КНТ, 2014. 262 с. 5. Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.І. Сучасні педагогічні технології: Навч. посібник. К.: Просвіта, 2000. 368 с. 6. Положення про організацію освітнього процесу у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка (Введено в дію наказом ректора №
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Самостійна робота, проведення практичних занять, консультації керівника практики, проведення практичних занять, семінарів, дискусій та виховних заходів. Аналіз проведених занять, виховних заходів, обговорення занять, оцінювання звітної документації.
Методи та критерії оцінювання
Основними звітними документами проходження асистентської педагогічної практики здобувачем є: журнал асистентської педагогічної практики; звіт здобувача про проходження асистентської педагогічної практики; план-конспект одного з проведених занять, Означені документи (допустимо й в електронній формі) подаються на рецензування керівникам практики не пізніше як через 10 днів після її завершення.
Мова викладання
Українська