Рекламний менеджмент

Освітня програма: ОПП Культурологія 2020

Структурний підрозділ: Філософський факультет

Назва дисципліни
Рекламний менеджмент
Код дисципліни
ВБ 5.2
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
2. Аналізувати, коментувати, узагальнювати, наукові та аналітичні тексти культурологічного Характеру. 3. Створювати логічно і структурно організовані тексти з питань культурології, відповідно до спеціалізації. 5. Збирати, упорядковувати та аналізувати інформацію щодо культурних явищ, подій та історико-культурних процесів 6. Виявляти, перевіряти та узагальнювати інформацію щодо різноманітних контекстів культурної практики, визначати ступінь їх актуальності із застосуванням релевантних джерел, інформаційних, комунікативних засобів та візуальних технологій. 10. Розпізнавати та класифікувати різні типи культурних продуктів, визначати їх якісні характеристики на основі комплексного аналізу. 11. Здійснювати експертну оцінку культурних об’єктів за заданими критеріями та надавати рекомендації щодо їх соціальної актуалізації.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. До початку вивчення цього курсу студенти мають знати основні принципи, методи, засоби та форми управління процесами. 2. Вміти збирати та інтерпретувати інформацію щодо потреб споживачів. 3. Володіти елементарними навичками наукового дослідження та управління інформацією; критичного ставлення та прогнозування стосовно перспектив рекламного продукту
Зміст навчальної дисципліни
Вступ. Основні поняття і терміни, структура дисципліни. Історичний досвід рекламного менеджменту. Реклама і ринкові відносини: загальні питання менеджменту. Внутрішній менеджмент у рекламі. Менеджмент у роботі рекламістів з ринком товарів, наявних установ, персон тощо. Менеджмент у роботі з ринком реклами сфери культури. Менеджмент у роботі з владними структурами. Менеджмент у роботі з рекламодавцями. Рекламний менеджмент у агробізнесі. Рекламний менеджмент у соціальній сфері. Рекламний менеджмент зовнішніх зв’язків установи. Менеджмент у роботі з аудиторією реклами. Рекламний менеджмент у роботі з масовою аудиторією: аспекти соціальної психології. Планування в рекламному менеджменті: стратегія, тактики, технології, методики, методи, прийоми. Методи і технології моніторингу ефективності рекламного менеджменту.
Рекомендована та необхідна література
Бугрим В.В. Вступ до спеціальності "Реклама і зв’язки з громадськістю"/Електронний диск-посібник.-К.: Bugrym.com, 2007. Джефкінс Ф. Реклама: Практ. посібник: пер. з 4-го англ. вид. / Ф. Джефкінс.– К.: Знання; КОО, 2001. – 456 с. Рекламний менеджмент. URL : http://marketing.kpi.ua/files/studentam/metodichki/Reklam_menedzh_2018.pdf Трухімович С. Реклама. Конспект копірайтера. / С. Трухімович – К.: Вид.дім «Києво-Могилянська академія», 2016. – 152с. Тєлєтов О.С. Рекламний менеджмент: Підручник. - Суми: ВТД "Університетська книга", 2009. – 365 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Усна доповідь: 12 / 30 балів 2. Тренінги: 12/20 балів 3. Самостійна робота: 12 / 30 балів 4. Підсумкова контрольна робота в письмовій формі: 12 / 20 балів Підсумкове оцінювання у формі заліку: підсумкова оцінка з дисципліни (мінімум 60, максимум 100 балів) складається із суми кількості балів за семестрову роботу (мінімум 48, максимум 80 балів) та підсумкової контрольної роботи (мінімум 12, максимум 20 балів).
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю
Навчально-науковий інститут журналістики