Психіатрична та неврологічна пропедевтика

Освітня програма: Нейропсихологія

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психіатрична та неврологічна пропедевтика
Код дисципліни
ОНД.04
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій. ПР6. Розробляти просвітницькі матеріали та освітні програми, впроваджувати їх, отримувати зворотній зв’язок, оцінювати якість. ПР11. Оцінювати здобутки та визначати й аргументувати перспективи власної наукової роботи. Англійською
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основний зміст дисциплін «Патопсихологія», «Клінічна психологія», «Нейропсихологія», «Психологія особистості», «Психодіагностика» на рівні студента, який завершив навчання за освітньо- кваліфікаційним рівнем “бакалавр” Київського національного університету імені Тараса Шевченка 2. Володіти базовими навичками фахової психологічної взаємодії на рівні студента, який завершив навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем “бакалавр” Київського національного університету імені Тараса Шевченка. 3. Володіти базовими навичками пошуку, обробки та аналізу інформації.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна “Психіатрична пропедевтика» формує знання про стан та методи роботи сучасної психіатричної служби, сприяє поглибленому розумінню структури і закономірностей психічної діяльності, дозволяє індивідуалізувати систему діагностичних, лікувальних психопрофілактичних та експертних заходів. Знання, уміння й навички, отримані при проходженні курсу, сприяють глибшому розумінню змісту й процедури надання допомоги хворим на психічні розлади.
Рекомендована та необхідна література
1. Психіатрія та наркологія/ Під рад. проф. О.К. Напреєнка. К.:3доров’я, 2000.- С.228-245. 2. Психіатрія (клініко-діагиостичиий алгоритми): Навчально-методичний посібник /За ред.д.м.н. проф.Л.М. Юр’євої. Д.: АРТ-ПРЕС, 2002. - 168 с. 3. Закон України «Про психіатричну допомогу». К.:Сфсра, 2000. - 50 с. 4. Свааб Д. Ми - це наш мозок. Переклад з німецької О. Коцюби, Харків, 2018.-512 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські та практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Модульна контрольна робота за підсумками вивчення 1-3 тем: 20/12 балів 2. Модульна контрольна робота за підсумками вивчення 4-7 тем: 20/12 балів 3. Оцінка участі у семінарських заняттях: 60/36 Підсумкове оцінювання проводиться у формі заліку. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру (максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 100) і не передбачає додаткових заходів оцінювання для успішних студентів. Студенти, які впродовж семестру набрали сумарно меншу кількість балів ніж 60 балів, але більшу ніж критично-розрахунковий мінімум - 40 балів, складають залік. Залік проводиться у вигляді усного опитування за тематикою курсу та виконання творчого індивідуального завдання, які оцінюються у 20 балів. Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум - 40 балів до складання заліку не допускаються.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Євгеній Михайлович Прокопович
Кафедра психології розвитку
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра психології розвитку
Факультет психології