Проективні методи дослідження особистості

Освітня програма: Психологія маг заочна Юрчинська

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Проективні методи дослідження особистості
Код дисципліни
ДВС.4.03
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій. ПР5. Розробляти програми психологічних інтервенцій (тренінг, психотерапія, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Магістр повинен знати: теоретичні основи проективної психології, принципи проведення клінічного інтерв’ю та роботи з психодіагностичним інструментарієм, знати та дотримуватися морально-етичного кодексу роботи психолога. Магістр повинен вміти: володіти навичками проективного діагностичного дослідження, пошуку, обробки та аналізу інформації; вміти провести людину через проективне самодослідження та створити протокол інтерпретації психологічних особливостей особистості; використовувати проективні технології в практичній консультативній та психотерапевтичній роботі.
Зміст навчальної дисципліни
Мета навчальної дисципліни: дати студентам теоретичні знання та практичні навички, необхідні для професійного використання проективних методів дослідження особистості у психодіагностиці, клінічній, консультаційній та психотерапевтичній діяльності. Змістові модулі: 1. Конститутивні проективні тести: загальні особливості використання та інтерпретації результатів. 2. Інтерпретативні проективні тести для дорослих та дітей 3. Експресивні проективні тести та загальні принципи їх інтерпретації 4. Імпресивні проективні тести та інтерпретації результатів. 5. Конструктивні, адитивні та катартичні проективні методи. 6. Рефрактивний проективний метод: загальні особливості його використання та інтерпретації результатів. 7. Використання проективних методів для розв’язання конкретних психологічних задач. 8. Арсенал проективних методик, створених українськими психологами- інструменталістами
Рекомендована та необхідна література
Бурлачук Л.Ф. Введение в проективную психологию. – Киев: Ника-Центр; Вист-С, 1997. Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь–справочник по психодиагностике. – СПб.: Питер, 2001. Зубрицька-Макота І.В. Психодіагностика : навч.-метод. посібник / І.В. Зубрицька-Макота. – Львів :СПОЛОМ, 2013. – 346 с. Проективні методи дослідження особистості : підручник / К. Шамлян, М. Кліманська; Львів. нац. ун- т ім. І. Франка. - Львів, 2014. - 465 c.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські, практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: 1. Систематичне контрольне опитування: max.5 балів за 5 правильних відповідей. 2. Оцінка участі у практичних заняттях: max.2 бали за семінар (усього 15 = 30). 3.Вибіркові індивідуальні завдання (пошуково-аналітична робота; науково- дослідна робота; практичні завдання) 4.Оцінка самостійної роботи: психодіагностичні дослідження та протоколи: max. 5 балів. Усього балів у семестрі 60 Підсумкове оцінювання - у формі заліку. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом під час семестру - 60 балів, на заліку - 40 балів по 100 бальній шкалі; Форма проведення – письмовий звіт. Мінімальний пороговий рівень оцінки, за якої залік вважається складеним: оцінка за залік не може бути меншою за 24 бали. Умови допуску до заліку. Студент не допускається до заліку, якщо під час семестру набрав менше ніж 36 балів. Студент допускається до залік за умови виконання 50 % передбачених планом завдань.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни