Основи PR та рекламної діяльності

Освітня програма: ОПП Культурологія 2020

Структурний підрозділ: Філософський факультет

Назва дисципліни
Основи PR та рекламної діяльності
Код дисципліни
ВБ 1.8
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
1 Мати навички критичного мислення, викладати у зрозумілий спосіб власні думки, здійснювати їх аргументацію. 5 Збирати, упорядковувати та аналізувати інформацію щодо культурних явищ, подій та історико-культурних процесів. 6 Виявляти, перевіряти та узагальнювати інформацію щодо різноманітних контекстів культурної практики, визначати ступінь їх актуальності із застосуванням релевантних джерел, інформаційних, комунікативних засобів та візуальних технологій. 10 Розпізнавати та класифікувати різні типи культурних продуктів, визначати їх якісні характеристики на основі комплексного аналізу. 11 Здійснювати експертну оцінку культурних об’єктів за заданими критеріями та надавати рекомендації щодо їх соціальної актуалізації. 12 Обґрунтовувати, розробляти та реалізовувати культурні події та проекти з дотриманням законодавства та у відповідності до визначених мети та завдань.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. До початку вивчення цього курсу студенти повинні знати: основні етапи та характеристики історико-культурного процесу; основні культурологічні теорії та методи культурологічних досліджень, у т. ч. методи філософії культури, культурної антропології, соціології культури, економіки культури; основні культурологічні поняття та категорії. 2. мають знати основні етапи та характеристики історико-культурного процесу; основні культурологічні теорії та методи культурологічних досліджень; основні культурологічні поняття та категорії; специфіку вітчизняної та зарубіжної культури; основні засади менеджменту соціокультурної діяльності; особливості функціонування вітчизняних інституцій культури; специфіку сучасних соціокультурних практик. 3. Вміти збирати та інтерпретувати інформацію щодо феноменів та явищ культури, культурних процесів та подій; застосовувати основні терміни, категорії и класифікації культурології в аналізі соціально-культурних явищ та процесів
Зміст навчальної дисципліни
Завдання, мета, функції предмету «Основи PR та рекламної діяльності» Основні поняття і терміни реклами та зв’язків з громадськістю. Історія виникнення і розвитку реклами та зв’язків з громадськістю Інституційні аспекти РR та реклами. Типологія реклами і паблік рилейшнз. Функції і принципи системи зв’язків із громадськістю та реклами. Ринок реклами і зв’язків з громадськістю в Україні і світі. Міжнародне співробітництво у рекламі і паблік рилейшнз, особливості рекламної та PR-діяльності в умовах України Планування у рекламній та PR-діяльності: стратегії, тактики. Втілення планів: технології, методи, прийоми. Поняття ефективності в рекламі та піарі, методи її планування, забезпечення та обчислення.
Рекомендована та необхідна література
1. Бугрим В.В. Вступ до спеціальності "Реклама і зв’язки з громадськістю"/Електронний диск-посібник.-К.: Bugrym.com, 2007. 2. Джефкінс Ф. Реклама: Практ. посібник: пер. з 4-го англ. вид. / Ф. Джефкінс – К.: Знання; КОО, 2001. – 456 с. 3. Королько В. Г. Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика/В.Королько – К.: ВД "Скарби", 2001.- 265 с. 4. Трухімович С. Реклама. Конспект копірайтера./С. Трухімович – К.: Вид.дім «Києво-Могилянська академія», 2016. – 152с. 5. Шевченко О.В., Яковець А.В. PR: теорія і практика. Підручник/О.В. Шевченко, А.В. Яковець – К.: «Бізнесполіраф», 2011. – 464с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Усна відповідь: 12 / 30 балів 2. Тренінги: 12 / 20 балів 3. Самостійна робота: 12 / 30 балів Підсумкова контрольна робота в письмовій формі – 12 / 20 балів Підсумкове оцінювання у формі заліку
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю
Навчально-науковий інститут журналістики