Організація інклюзивного навчання
Освітня програма: Соціальна педагогіка маг
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Організація інклюзивного навчання
Код дисципліни
ВБ 3.2.3.3.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН11. Організовувати спільну діяльність фахівців різних галузей і непрофесіоналів, здійснювати їх підготовку до виконання завдань соціальної роботи, ініціювати командоутворення та координувати командну роботу.
ПРН12. Оцінювати соціальні наслідки політики у сфері прав людини, соціальної інклюзії та сталого розвитку суспільства, розробляти рекомендації стосовно удосконалення нормативно-правового забезпечення соціальної роботи.
ПРН15. Розробляти критерії та показники ефективності професійної діяльності, застосовувати їх в оцінюванні виконаної роботи, пропонувати рекомендації щодо забезпечення якості соціальних послуг та управлінських рішень.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен знати: зміст, форми, види інклюзивного навчання як в Україні так і в інших країнах світу; вміти: визначати стратегії, складові процесу інклюзивної освіти; володіти: навиками освітнього інклюзивного менеджменту відповідно до умов сучасних викликів.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – розкрити напрями інтеграції осіб із особливими освітніми потребами в сучасне середовище, висвітлити шляхи залучення дітей з інклюзивними потребами до інноваційного освітнього процесу.
Рекомендована та необхідна література
1. Колупаєва А. А. Інклюзивна практика: технології навчання / А. А. Колупаєва., О. М. Таранченко. – Київ : Літера ЛТД, 2019. – 160 с.
2. Малихіна М. С. Дитина у світі емоцій / М. С. Малихіна – Xарків : Вид. група «Основа», 2019. -160 с.
3. Порошенко М. А. Інклюзивна освіта: навчальний посібник. – Київ : ТОВ «Агентство «Україна», 2019. – 300 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарські заняття, завдання з самостійної роботи студента, кейс-завдання, методичні програми.
Методи та критерії оцінювання
Максимальна кількість балів на залік - 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на залік). Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 20 балів до складання заліку не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до заліку–36 балів.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни