Методика викладання соціально-педагогічних дисциплін у вищій школі
Освітня програма: Соціальна педагогіка маг
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Методика викладання соціально-педагогічних дисциплін у вищій школі
Код дисципліни
ОК 18
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН.6. Самостійно й автономно знаходити інформацію, необхідну для професійного зростання, опановувати її, засвоювати та продукувати нові знання, розвивати професійні навички та якості. ПРН5. Теоретично аргументувати шляхи подолання проблем та складних життєвих обставин, обирати ефективні методи їх вирішення, передбачати наслідки. ПРН.9. Виконувати рефлексивні практики в контексті цінностей соціальної роботи, відповідальності, у тому числі для запобігання професійного вигорання. ПРН.13.Демонструвати ініціативу, самостійність, оригінальність, генерувати нові ідеї для розв’язання завдань професійної діяльності.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен знати: сучасні інтерактивні методи навчання, норми, критерії оцінювання, засоби новітніх освітніх технологій викладання, психологічні особистісні якості викладача ВШ, професійні вимоги; вміти: застосовувати в практичній діяльності методи: бесіди, діалогу, дискусії, мозкової атаки, сюжетно-рольової гри, командної наукової роботи; володіти: інформаційно-комунікаційними технологіями навчання, особливостями організації навчального процесу в інклюзивному
середовищі.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – оволодіння студентами знань про суть і структуру педагогічного процесу у ЗВО, особливості, принципи, методи та форми організації навчальної, наукової, практичної діяльності; сформувати в майбутніх науково-педагогічних працівників компетентності, які здатні забезпечити інформативне, інтерактивне, дистанційне викладання навчальних дисциплін соціально-педагогічного профілю.
Рекомендована та необхідна література
1. Активні форми взаємодії викладача і студентів у навчально-виховному процесі вищої школи: організаційно-методичні аспекти: навчальнометодичний посібник [для викладачів і наставників академічних груп] / О.О.Дем’яненко. – Біла Церква, 2019. - 35 с.
2. Вайноло Р.Х. Методика викладання дисциплін соціально-педагогічного циклу. Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2017. –140 с.
3. Джеджула О.М. Методика викладання у вищій школі: навчальний посібник. Вінниця: ВНАУ, 2021. 208 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарські заняття, завдання для самостійної роботи студента.
Методи та критерії оцінювання
Максимальна кількість балів на іспиті - 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на іспит). Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 20 балів до складання іспиту не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до іспиту–36 балів.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни