Культура садово-паркового мистецтва

Освітня програма: Ландшафтний дизайн урбанізованого середовища (магістр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Культура садово-паркового мистецтва
Код дисципліни
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Р7.Організовувати ефективне управління об′єктами садово-паркового господарства, природними і культурними ландшафтами з урахуванням технологічних, правових, економічних, екологічних та інших аспектів. ПР10. Розробляти проекти об′єктів озеленення, садово-паркового господарства та ландшафтної архітектури; розробляти проекти реставрації та реконструкції об′єктів озеленення, культурної спадщини; проектувати зимові сади в інтер′єрах офісних і житлових будівель, озеленення покрівель, оранжерейні і тепличні комплекси. ПР15.Організовувати та виконувати просвітницьку природоохоронну діяльність серед населення.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основи дисциплін освітньо-професійної програми для бакалавріату «Ландшафтний дизайн та озеленення», основні історичні етапи та форми садово-паркового виробництва як складової культурного розвитку людства. 2. Вміти самостійно опрацьовувати навчально-методичні та наукові джерела, збирати та аналізувати інформацію щодо явищ садово-паркового мистецтва як культурно-естетичних феноменів, закономірностей та тенденцій розвитку садово-паркового виробництва як вияву духовних запитів людини. 3. Володіти елементарними навичками наукового дослідження та управління інформацією, використання іншомовних інформаційно-теоретичних джерел.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Культура садово-паркового мистецтва» належить до переліку обов′язкових дисциплін та викладається у І семестрі. Навчальна дисципліна знайомить студентів із сучасними філософсько-культурологічними підходами у дослідженні садово-паркового мистецтва як культурного феномену. З′ясовуються зв′язок садово-паркової креації із саморозвитком людини, обумовленість садово-паркових форм специфікою світосприйняття та домінуючими духовно-естетичними інтенціями, закономірність їх кореляції із стильовими домінантами мистецтва. Висвітлюються питання залежності моделей садово-паркового облаштування від соціокультурної суттєвості конкретного періоду суспільного розвитку, мотивованості та рівня почуттєвого сприйняття світу, наявних можливостей креативної діяльності як способу особистої сутнісної реалізації.
Рекомендована та необхідна література
1. Гриценко В.С. Cадово-паркове мистецтво як територія олюднення // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Наук.зб. – Вип..29.- Рівне:РДГУ, 2018.- С.140-145 ukrk_2018_29_2.pdf 2. Гриценко В.С. Місто і парк: візуалізація смислів // Українські культурологічні студії.- Вип. 2(5). – 2019. – С.70-74 ucs-univ.kiev.ua›issue5
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінар, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Усна відповідь на семінарах 2. Доповнення та участь в дискусіях на семінарах 3. Самостійна робота – письмова робота-дослідження Підсумкова контрольна робота в письмовій формі Підсумкове оцінювання у формі заліку
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра етики, естетики і культурології
Філософський факультет